Hallo,
Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben op zoek naar lotgenoten met een Pioneer AVIC 600t, die problemen heeft.
Het volgende staat je te wachten, na verloop van tijd vraagt het systeem om de correcte dvd te plaatsen terwijl deze er nog in zit. Na modificatie gaat het wel een poosje goed, maar dan begint het ged@#der weer opnieuw.
Daarna gaan de beeldschermen knipperen, dit gebeurde mij allemaal binnen 2 jaar.
Ik heb het hier over 8 systemen zelf en onderhand heb ik tot nu toe al 16 systemen van andere personen met dezelfde klacht kunnen achterhalen.
Mijn oproep heeft deze reden: ik kan veel met Pioneer bellen maar ze doen er niets aan, kortom ik heb het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen. Nu ben ik een erg vredelievend mens, maar daar is nu een eind aangekomen , wie wil mij helpen om nu voet aan de grond te krijgen bij Pioneer en om serieus genomen te worden. Verkopen willen ze allemaal, maar als het op aftersales service aankomt nou nou, dan is er niemand thuis, bellen niet terug enz enz., terwijl de systemen toch ook nog niet weggegeven worden.
Nu ben ik van plan om het hoger op te gaan spelen en systemen te krijgen die aan de verwachtingen voldoen, zie de consumentenbescherming in het Burgerlijk Wetboek, want het apparaat hoort toch langer mee te gaan dan 2 jaar!!
Graag verneem ik jullie reacties en verder hou ik jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Bob (is boos)
Lotgenoten gezocht!!!!!!
-
- New Member
Lotgenoten gezocht!!!!!!
Ik weet niet meer waar ik (aan begonnen) ben
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 548
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 566
-
-
Weergaves: 1883
-
-
Weergaves: 541
-
-
Weergaves: 1066
-
-
backup gezocht van F940BT (f40BT/F840bt)
door anitarenes » 03 dec 2016 22:28 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 3
Weergaves: 1271
-
-
-
Gezocht CNCD60 of TP 9.0 voor autoradio Pioneer ANH-P9R
door Gerrit1951 » 16 aug 2016 16:37 » in Te Koop Gevraagd -
Weergaves: 501
-