Hallo Ik heb een brandende vraag.
ik heb een avic 8dvdII met een AVH-p6400cd. nu is het zo dat hij niets meer doet.
Na een dvd CNDV50 erin geduwd te hebben deed deze wel een update en verder niets meer, hij vraag nu telkens,in het duits engels en frans Om{ Bitte entnehmen sie die karten-disc und legen sie die programm-disc erneut ein} dit krijg ik alleen nog maar te zien.
Na onderzoek blijkt de dvd CNDV50 voor een aviv1r te zijn met de tuchscreen bediening en niet voor de mijne.
Heb hem ook al gereset met het knopje voorop de navigatie.
Weet iemand hier de oplossing voor want die zal er wel zijn, dan kan ik hem weer gebruiken .
Alvast hartelijk bedankt.
Pioneer Avic 8dvdII doet niks meer...
-
- New Member
-
- Moderator
Ziet er dus naar uit dat de software overschreven is door een incorrecte versie.
Hij zal dus andermaal overschreven moeten worden, maar dan door de correcte versie.
Hij zal dus andermaal overschreven moeten worden, maar dan door de correcte versie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan voor een AVIC-9DVDII had ook de CNDV-50MT ingevoerd, maar hoe je kun de software dan overschrijden met een oudere versie? Want hij pakt nu helemaal niets meer, geen oudere software, geen DVD of disc. Krijg bij alles wat ik invoer: please insert the appropiate disc.
Alle hulp is welkom
Alle hulp is welkom
Hide post links |
-
- Senior Member
Neem maar contact op met Pioneer. Zij kunnen je systeem via een poort flashen en dan kun je je oude SW weer gebruiken. Met een CD/DVD zal het niet lukken.
Laat dit nou een les zijn, voor iedereen: Alleen de goede en voor het systeem geschikte SW gebruiken, anders loop je een dikke kans dat het helemaal mis gaat.
Je bent bepaald niet de eerste die gestraft wordt
Groet,
JW
Laat dit nou een les zijn, voor iedereen: Alleen de goede en voor het systeem geschikte SW gebruiken, anders loop je een dikke kans dat het helemaal mis gaat.
Je bent bepaald niet de eerste die gestraft wordt
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Is echt bullshit, een beetje schandalig is het. Wil je een beetje up to date zijn dan gaat het nog niet met dat systeem. Geef je ontieglijk veel geld uit voor een origineel software dvd en dan werkt het voor geen meter en dan kost zeker weer een fortuin om het door Pioneer te laten flashen.........en als ik een touchscreen bv W6210 aanschaf zou de 50MT dan wel werken op een 9DVDII????
Hide post links |
-
- Senior Member
Zeg je dat ook als je probeert een Windows-PC te voorzien van de besturings-SW van de Mac waarvoor je een hoop geld moet neertellen?Javamaster schreef:Is echt bullshit, een beetje schandalig is het. Wil je een beetje up to date zijn dan gaat het nog niet met dat systeem. Geef je ontieglijk veel geld uit voor een origineel software dvd en dan werkt het voor geen meter en dan kost zeker weer een fortuin om het door Pioneer te laten flashen.........en als ik een touchscreen bv W6210 aanschaf zou de 50MT dan wel werken op een 9DVDII????
Oftewel, je stopt toch niet zomaar blind, zonder op te letten iets in de gleuf en rekent er op dat het werkt?
En als je voor 100 Euri je auto volgooit met Euro-95 benzine terwijl je een diesel rijdt, dan is dat zeker bullshit. Maar daar een ander verantwoordelijk voor stellen?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Wellicht dat je via www.pioneer.nl met iets minder agressie je verhaal kwijt kunt. Misschien zijn ze zelfs wel bereid om je te helpen bij dit probleem dat je helemaal zelf hebt veroorzaakt maar dat toch een hoog zieligheidsgehalte heeft. En als het inderdaad een originele DVD betreft, is deze wellicht best te verkopen via de bekende kanalen. Wel even erbij vermelden dat de bruikbaarheid beperkt is!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Junior Member
doe het volgende om het systeem terug te programmeren naar de 50MT-dvd !
Zorg dat de 60M-dvd erin zit, zet het systeem aan en wacht tot het volledig is opgestart. Druk op de navigatie-knop en kies in het navigatie-menu de knop "basis-instellingen". Kies daar voor "Taal" en zet deze op "Engels".
Let nu op !!
Het systeem zal na 2 tot 3 sec. het scherm uitschakelen ( wordt zwart ).
Druk nu direkt op de "Eject-knop". zodat de 60M-dvd eruit komt.Het systeemgeheugen is nu leeg...
Doe nu de 50MT-dvd erin..het systeem gaat nu de disc controleren en zal vervolgens de software updaten ( in dit geval dus downgraden ) naar de 50MT-versie.
Na de reboot die automatisch wordt uitgevoerd is je systeem weer terug in oude staat en kun je weer de 50MT-dvd gebruiken..
Voor de downgrade van de 50MT naar de 40MT werkt het exact hetzelfde
Werkt dit niet bij de AVIC 800 DVD-II
Zorg dat de 60M-dvd erin zit, zet het systeem aan en wacht tot het volledig is opgestart. Druk op de navigatie-knop en kies in het navigatie-menu de knop "basis-instellingen". Kies daar voor "Taal" en zet deze op "Engels".
Let nu op !!
Het systeem zal na 2 tot 3 sec. het scherm uitschakelen ( wordt zwart ).
Druk nu direkt op de "Eject-knop". zodat de 60M-dvd eruit komt.Het systeemgeheugen is nu leeg...
Doe nu de 50MT-dvd erin..het systeem gaat nu de disc controleren en zal vervolgens de software updaten ( in dit geval dus downgraden ) naar de 50MT-versie.
Na de reboot die automatisch wordt uitgevoerd is je systeem weer terug in oude staat en kun je weer de 50MT-dvd gebruiken..
Voor de downgrade van de 50MT naar de 40MT werkt het exact hetzelfde
Werkt dit niet bij de AVIC 800 DVD-II
Hide post links |
-
- Senior Member
Lees het begin van het draadje nog eens zorgvuldig door, dan zul je zien dat het over heel wat anders gaat.
Groet,
JW
Groet,
JW
Hide post links |
-
- New Member
Maar laten we een beetje bij het onderwerp blijven en dus niet over brandstof of pc besturingsprogramma praten. Kan van iemand een AVD-W6210 touchscreen overnemen, hopend dat de 50MT dan wel werkt icm een AVIC-9DVDII. Volgens Pioneer zou dit moeten lukken......ben benieuwd.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hopelijk krijg je het systeem daarmee weer aan de praat. Het feit dat de oude SW niet meer geaccepteerd wordt maakt me wantrouwig
Kun je, alvorens tot de aankoop over te gaan 'm even uitproberen?
Groet,
JW
Kun je, alvorens tot de aankoop over te gaan 'm even uitproberen?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- New Member
Hee Audi,
Er zit niets anders op dan je navigatie op te sturen. Alleen een servicepunt van Pioneer kan hem weer vrij schakelen.
De software tussen touchscreen en afstandsbediening kan niet worden uitgewisseld. Ben ik zelf ook een keer achter gekomen.
succes
Bob
Er zit niets anders op dan je navigatie op te sturen. Alleen een servicepunt van Pioneer kan hem weer vrij schakelen.
De software tussen touchscreen en afstandsbediening kan niet worden uitgewisseld. Ben ik zelf ook een keer achter gekomen.
succes
Bob
Ik weet niet meer waar ik (aan begonnen) ben
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
Pioneer avic D3 doet niets meer na hdd verwijderen en terugplaatsen
door Floortje » 11 jul 2015 11:49 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 662
-
-
-
pioneer avic F40BT na update werkt niet meer ?
door mgf » 12 mar 2015 01:01 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 2
Weergaves: 1760
-
-
-
F3210BT/F320BT - batterij vervangen - doet niets meer
door PeterVerbeij » 10 feb 2018 12:17 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 1574
-
-