Hoogst merkwaardigWat een verschil.
Meer satelieten.
Dit was zeker niet voorzien door de programmeurs van de software, want ontvangst staat volkomen los hiervan
Hoogst merkwaardigWat een verschil.
Meer satelieten.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nu begrijp ik ook waarom je hierdoor op het verkeerde idee komt.Daarna via het diagnosemenu weer gekeken en het waren gelijk al 5 - 6 sat's. Dus ook de herkenning van sat's gaat met de nieuwere sw sneller
Hide post links |
Klopt helemaal. Alleen het probleem was dat met de 6.1 sw er maximaal 3 sat's te zien waren gedurende lange tijd. VOlgens de eigenaar van het systeem heeft hij er ook eigenlijk nooit meer gezien. Vandaar ff de check in de diagnose om te kijken wat er aan de hand was. Dus voor de update 3 sat's, na de update gelijk 5 sat's. En er zat echt niet veel tijd tussen de verschillende handelingen. Ik vermoed dat het gewoon om een bitje in de oude sw ging waardoor er het e.e.a. niet juist werd gesignaleerd. Belangrijk is echter dat het systeem nu WEL goed werkt en wij er een tevreden klant bij hebben.Gerritje schreef:Nu begrijp ik ook waarom je hierdoor op het verkeerde idee komt.Daarna via het diagnosemenu weer gekeken en het waren gelijk al 5 - 6 sat's. Dus ook de herkenning van sat's gaat met de nieuwere sw sneller
Het aantal sat's varieert voortdurend, blijf maar eens een uurtje naar je diagnosemenu kijken. Dit komt omdat de satellieten continu rond de aarde cirkelen. Het ene moment zie je er dus meer dan het volgende.
Dus tweemaal het diagnosemenu raadplegen met een tussentijd van bijv een half uur zegt niets over de veranderingen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik zou adviseren te zoeken naar een tmc5010/01 of hoger nummer. Bij de 5010/00 is het nl niet mogelijk zelf een tmc provider te zoeken. Vanaf versie 5010/01 is dat wel mogelijk.FZR-racer schreef:Zeker een tevreden klant erbij.
Had op marktplaats een tmc box gevonden en gemaild wat hij er voor wil hebben maar nog geen reactie gekregen.
Zit wel een verschil in zeg.
Sommige vragen 60 euro voor de 5010 en sommige bijna €150,-
Blij rustig verder zoeken.
Greetzz
Hide post links |
iK HEB ZO JUIST EEN TMC BOX 5011 OP MARKT PLAATS GEKOCHT (45€) met kabels en antenne. nu moet ik noch op zoek achter een spliter.Toho_NL schreef:Goed om te horen dat alles goed werkt! Voor 128 euro heb je trouwens al een nieuwe TMC-box (MT5011)... --> www.navco.nl
Groeten en succes ermee,
Toho_NL.
Hide post links |
Hide post links |