Hallo allemaal,
Ik krijg mijn 3100 niet aan het verstand gepeuterd dat ik over een veer heen wil. Om files te ontlopen had ik een via naar bergambacht gepland. Ding roept wel iets over een ferryterminal (DE ferry terminal) maar oppert daar te keren en terug te rijden terwijl ik aan de overkant woon. Heeft iemand tips? Of bedien ik het ding misschien niet goed?
Gr,
Xander
Navigeren over veerboten
-
- New Member
-
- Moderator
Wellicht staat de veerboot er niet (goed) op. Over welke veerboot heb je het? Het kan zijn dat hij, volgens de kaart, op een andere locatie ligt dan waar jij rijdt. Met welke kaarten rij je (Navteq / TeleAtlas en versie)? En wat gebeurt er als je toch op de veerboot gaat? Doet ie het aan de overkant dan wel goed (hij zal wellicht even moet zoeken als je je contact uit hebt gehad, maar echt lang kan dit niet duren)?
Groeten,
Toho_NL.
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Het is de boot bij bergambacht/bergstoep (Esmeralda). Het is de teleatlas benelux 2006/2007. Als ik (als ik op de boot wacht) laat zoeken naar bijzonderheden in de omgeving komt ie wel met het veer.. Aan de overkant doet ie het na een tijdje weer, nadat ie me eerst een paar minuten lang terug de rivier over heeft willen sturen.
Gr,
Xander
Gr,
Xander
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht