Hallo,
ik ben sinds een jaar in het bezit van een VDO Dayton MS4200RS.
Ik heb hier een aantal CD'tjes bijgeleverd gekregen van Benelux en diverse andere landen. Ik heb sindsdien ook al een aantal (benelux) CD's gedownload en deze werken zonder problemen. Nu wil ik graag de systeemsoftware updaten. Het schijnt dat er door de eerste eigenaar van dit apparaat een abonnement is afgesloten bij CI-Q waarmee je deze software thuisgestuurd kunt krijgen.
1. Hoe kom ik erachter wat voor abonnement de eerste eigenaar heeft afgesloten?
2. Welke systeemsoftwareversie kan ik het beste gaan gebruiken?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten,
John501
VDO Dayton MS4200?
-
- New Member
-
- Moderator
Het makkelijkst is even contact op te nemen met het C-IQ Service Centre. Je moet dan wel je navi ID bij de hand hebben (daar gaan ze naar vragen). Zij kunnen zien wat voor abonnement er nu nog loopt (en tot wanneer). Zij kunnen je ook nieuwe software (als die er is) opsturen. Als je een abonnement hebt dat op een gegeven moment verloopt (dus geen unlimited abonnement), dan is het opsturen van de software gratis. Ik zou dan ook meteen om de navigatie CD's vragen, want rijden met een zelfgebrande CD kan wel, maar is niet optimaal voor je laser...
Welke software heb je nu (je kan dat opzoeken in je systeem onder configuratie)?
Groeten,
Toho_NL.
Welke software heb je nu (je kan dat opzoeken in je systeem onder configuratie)?
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hallo Toho_NL
Ten eerste bedankt voor je reactie. Toen ik de systeeminformatie aan het bekijken was kwam ik erachter dat ik een MS4200 heb.
Softwareversie v0201.
Dus wil ik graag nog even het volgende weten.
1. Is deze systeemsoftware te updaten?
2. En is het bij deze systemen (zonder abonnement) de bedoeling dat je de CD's gewoon los koopt?
Groeten,
John501
Ten eerste bedankt voor je reactie. Toen ik de systeeminformatie aan het bekijken was kwam ik erachter dat ik een MS4200 heb.
Softwareversie v0201.
Dus wil ik graag nog even het volgende weten.
1. Is deze systeemsoftware te updaten?
2. En is het bij deze systemen (zonder abonnement) de bedoeling dat je de CD's gewoon los koopt?
Groeten,
John501
Hide post links |
-
- Moderator
De laatste softwareversie voor de MS4200 is 3.01. Je kan hem dus nog updaten. En inderdaad, de CD's voor het systeem zonder abonnement (zonder C-IQ) moet je los kopen.
Maar je zegt dat je CD's gedownload hebt (ik neem dan ff aan dat dit van de C-IQ website is...) en dat dit werkt. Dat betekent dan dat je wel een RS-uitvoering hebt. Of heb je de CD's niet van die site gehaald??
Als je aangeeft wat je woonplaats is / waar je vaak komt (i.v.m. werk ofzo), kunnen we je wellicht helpen met het updaten van de software.
Groeten,
Toho_NL.
Maar je zegt dat je CD's gedownload hebt (ik neem dan ff aan dat dit van de C-IQ website is...) en dat dit werkt. Dat betekent dan dat je wel een RS-uitvoering hebt. Of heb je de CD's niet van die site gehaald??
Als je aangeeft wat je woonplaats is / waar je vaak komt (i.v.m. werk ofzo), kunnen we je wellicht helpen met het updaten van de software.
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- New Member
Ik loop dus zo te zien wel wat achter met mijn softwareversie.
Ik heb mijn kaartCD's via mijn nieuwsserver gedownload (illegaal dus) Ik heb hiervan alleen de Benelux 2004/2005 versie en de Benelux 2005/2006 kunnen testen, en deze werken allebei prima.
Ik woon in Heerhugowaard (vlakbij Alkmaar) maar ik ben zelf niet in het bezit van de softwareversie 3.01. Weet je misschien hoe ik hieraan kan komen?
Groeten,
John501
Ik heb mijn kaartCD's via mijn nieuwsserver gedownload (illegaal dus) Ik heb hiervan alleen de Benelux 2004/2005 versie en de Benelux 2005/2006 kunnen testen, en deze werken allebei prima.
Ik woon in Heerhugowaard (vlakbij Alkmaar) maar ik ben zelf niet in het bezit van de softwareversie 3.01. Weet je misschien hoe ik hieraan kan komen?
Groeten,
John501
Hide post links |
-
- Normal Member
Ik heb in mijn MS4200 (dus zonder RS) software versie 3.02 erin zitten. Is geen verkrijgbare update voor het grote publiek(!) Geen grap dus. Het enige verschil dat ik heb kunnen ontdekken, is dat de navigatiestem veel harder klinkt (volumestand 2-3 is daarna voldoende ipv >5) Eigenlijk teleurstellend resultaat dus, behalve als je de stem te zacht vindt klinken.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 714