AVIC-600T: goed?
-
- New Member
AVIC-600T: goed?
Ben van plan de pioneer AVIC-600T te laten installeren. Is dit een goed systeem? Iemand ervaring mee?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
ik hem sinds afgelopen zaterdag het werkt perfect echt een aanrader
Hide post links |
-
- New Member
Avic 600T
Geacht heer,
Is een fantastisch systeem, ik heb zelf de Avic 60 (da's zonder touchscreen en iets ander model scherm), maar is gewoonweg super. TMC is geïntegreerd in de computer, deze moet je er bij de andere merken als aparte unit bij kopen. En het systeem is retesnel. Een nadeel, de DVD zijn werkelijk schreeuwend duur, houd rekening met zo'n 400 euro, maar sla gerust een versie over. Koop alsjeblieft geen VDO-Dayton met dat abonnement van hun. laaielichterij. Zelf installeren is goed te doen. Wil je dit overwegen en heb je hulp nodig bel dan gerust. 06 - 55 89 23 49
Enne de beste wensen voor 2004
Groeten
Peter
Is een fantastisch systeem, ik heb zelf de Avic 60 (da's zonder touchscreen en iets ander model scherm), maar is gewoonweg super. TMC is geïntegreerd in de computer, deze moet je er bij de andere merken als aparte unit bij kopen. En het systeem is retesnel. Een nadeel, de DVD zijn werkelijk schreeuwend duur, houd rekening met zo'n 400 euro, maar sla gerust een versie over. Koop alsjeblieft geen VDO-Dayton met dat abonnement van hun. laaielichterij. Zelf installeren is goed te doen. Wil je dit overwegen en heb je hulp nodig bel dan gerust. 06 - 55 89 23 49
Enne de beste wensen voor 2004
Groeten
Peter
Ik ben voornamelijk hobbymatig bezig met autoelectronica, radio's telefoons en navisystemen, en help graag anderen die zelf dingen installeren maar er niet uitkomen
Hide post links |
-
- Site Admin
Discussie over al dan niet laaierlichterij etc. kan worden voortgezet in http://www.navigatiehelpsite.nl/Forum/v ... php?t=1189 .
Kan overigens wel eens zeer de moeite waard worden.
Kan overigens wel eens zeer de moeite waard worden.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 494