Hallo allemaal,
Ik kan een VDO MS 5100 kopen voor 350 euro. Nu heb ik overal gezocht maar kan eigenlijk geen details over dit systeem vinden. Heeft hier iemand er ervaring mee ? De plus en min punten ? slecht of goed ?
En de prijs ? redelijk ?
Groet
Roger
VDO Dayton MS5100: wat informatie nodig
-
- New Member
-
- Moderator
Dan heb je toch niet goed gezocht...
De PC5100 is een PC5000 met een klein uiterlijk verschil: het stripje waar VDO op staat voor op de PC, kan er niet af. Geloof dat er ook nog een verschilletje was met de gyroscoop, maar functioneel maakt dat voor jou niet uit.
Zorg wel (kun je achterop zien) dat het geen PC5100V is, tenzij je je PC juist verticaal wilt monteren.
€ 350,- voor een compleet systeem (dus incl. scherm) is een beetje gangbaar aan het worden op o.a. Marktplaats.
Als je dit systeem laat voorzien van de laatste software (dus systeemsoftware) dan heb je er een fijne navi aan: de kaarten hiervoor verschijnen nog steeds braaf 1 a 2 x/jaar.
Vele tevreden gebruikers van de PC5000 alhier, waaronder ik zei de gek.
De PC5100 is een PC5000 met een klein uiterlijk verschil: het stripje waar VDO op staat voor op de PC, kan er niet af. Geloof dat er ook nog een verschilletje was met de gyroscoop, maar functioneel maakt dat voor jou niet uit.
Zorg wel (kun je achterop zien) dat het geen PC5100V is, tenzij je je PC juist verticaal wilt monteren.
€ 350,- voor een compleet systeem (dus incl. scherm) is een beetje gangbaar aan het worden op o.a. Marktplaats.
Als je dit systeem laat voorzien van de laatste software (dus systeemsoftware) dan heb je er een fijne navi aan: de kaarten hiervoor verschijnen nog steeds braaf 1 a 2 x/jaar.
Vele tevreden gebruikers van de PC5000 alhier, waaronder ik zei de gek.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-