Hallo allen,
Werkt de IF 5500-AV Multimedia interface op de
PC5100 computer?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groeten Roland.
Werkt de IF 5500-AV op een VDO Dayton PC5100 computer?
-
- Starting Member
-
- Starting Member
Re: Werkt 5500-AV op PC5100 computer ??
Oh ja en was nog even vergeten te melden dat ik dit interface wil gebruiken
voor het aansluiten van een camera op de PC 5100, met kleine (Dus geen widescreen) monitor
Ik heb op de website vancarvision gezien dat er veel versies bestaan maar bij de AV versie wordt
geen camera genoemd....
Wederom alvast bedankt..
Groeten Roland.
voor het aansluiten van een camera op de PC 5100, met kleine (Dus geen widescreen) monitor
Ik heb op de website vancarvision gezien dat er veel versies bestaan maar bij de AV versie wordt
geen camera genoemd....
Wederom alvast bedankt..
Groeten Roland.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
Hoi,
ja die werkt wel , maar je kunt beter een C versie nemen voor het aansluiten van een camera.Tenzij je bedoelt een video-camera om beelden aftespelen dan ben je beter af met een AV.
de C is voor camera (achteruitrij...)
de V2C is voor 2 camera's ( zij- en achteruitrij...)
de AV is voor audio-video (als in dvd of vhs speler met door koppeling van het infra-rood signaal)
Laat maar weten waar het voor is
groeten
ja die werkt wel , maar je kunt beter een C versie nemen voor het aansluiten van een camera.Tenzij je bedoelt een video-camera om beelden aftespelen dan ben je beter af met een AV.
de C is voor camera (achteruitrij...)
de V2C is voor 2 camera's ( zij- en achteruitrij...)
de AV is voor audio-video (als in dvd of vhs speler met door koppeling van het infra-rood signaal)
Laat maar weten waar het voor is
groeten
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Dan ga ik naar mijn werk !
Dan ga ik naar mijn werk !
Hide post links |
-
- Starting Member
Hoi Quattro,
Bedankt voor je reply. In eerste instantie is het bedoeld om een achteruitrij camera aan te sluiten inderdaad maar het lijkt me best leuk om ook met wat andere dingen te gaan experimenteren.
Ik heb behalve de PC5100 ook een Volvo RT systeem netjes ingebouwd zitten wat ik voor navigatie eigenlijk niet gebruik, maar voor beide geld dat de interfaces erg duur waren (zijn) Nu vond ik een VDO 5500-AV voro rond de 75 euro maar daar heb ik dus niet al teveel aan begrijp ik...
Hartelijk bedankt voor je antwoord. Mocht je nog een idee hebben dan hou ik me anabevolen
Groeten Roland.
Bedankt voor je reply. In eerste instantie is het bedoeld om een achteruitrij camera aan te sluiten inderdaad maar het lijkt me best leuk om ook met wat andere dingen te gaan experimenteren.
Ik heb behalve de PC5100 ook een Volvo RT systeem netjes ingebouwd zitten wat ik voor navigatie eigenlijk niet gebruik, maar voor beide geld dat de interfaces erg duur waren (zijn) Nu vond ik een VDO 5500-AV voro rond de 75 euro maar daar heb ik dus niet al teveel aan begrijp ik...
Hartelijk bedankt voor je antwoord. Mocht je nog een idee hebben dan hou ik me anabevolen
Groeten Roland.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0