Hallo,
Weet iemand of het mogenlijk is om met een ANH P9R te navigeren zonder het stem geluid?
Ik kan in de manual niet vinden hoe dit moet worden ingesteld.
Als ik het stem-geluid-volume op 0 zet word de muziek nog steeds onderbroken en vervolgens hoor je even niets, maar dat is niet wat ik graag wil.
Ik wil dus graag navigeren met de pijlen op het display zonder dat de muziek word onderbroken en zonder aanwijzingen van de Bob of Bep .
Ik heb ook niet kunnen ontdekken of het mogenlijk is om het piepje uit te zetten dat je hoort als je een toets indrukt. (sorry ik weet geen betere omschrijving)
Met vriendelijke groet,
Pepijn.
Pioneer ANH P9R: navigeren zonder stem mogelijk?
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Oplossing onder voorbehoud want niet elke ANH-P9R schijnt dit mogelijk te maken. De apparaten met 100% Becker navideel wel, anderen, die ook geen Becker CD's slikken, soms niet.
Als je tweemaal op de linker draaiknop drukt, de tweede keer langer dan 3 seconden, verschijnt een mededeling "Begeleidingsstem uitgeschakeld". Nog een keer drukken en hij is weer aanwezig.
met knop 1 kun je ook in het hoofdmenu komen en daar de stem instellen op verzwakt, mute of normaal.
In het animatiemenu moet je ook de toetstoontjes kunnen uitschakelen maar kennelijk onthoudt het apparaat de instelling niet na opnieuw starten.
E.e.a. staat op blz 50 van de duitse handleiding onder "Führungswahl". De nederlands equivalente pagina moet je zo kunnen vinden
Als je tweemaal op de linker draaiknop drukt, de tweede keer langer dan 3 seconden, verschijnt een mededeling "Begeleidingsstem uitgeschakeld". Nog een keer drukken en hij is weer aanwezig.
met knop 1 kun je ook in het hoofdmenu komen en daar de stem instellen op verzwakt, mute of normaal.
In het animatiemenu moet je ook de toetstoontjes kunnen uitschakelen maar kennelijk onthoudt het apparaat de instelling niet na opnieuw starten.
E.e.a. staat op blz 50 van de duitse handleiding onder "Führungswahl". De nederlands equivalente pagina moet je zo kunnen vinden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Super 't werkt.
Bij mij komt in het display: stem uit.
Bedankt en gegroet,
Pepijn.
Bij mij komt in het display: stem uit.
Bedankt en gegroet,
Pepijn.
Hide post links |
-
- Senior Member
Fijn te horen dit enthousiasme, maar wees even zo vriendelijk om ons te laten weten wat er precies allemaal werkt.
Bovendien wil ik graag weten of het manual nu wel of geen uitsluitsel geeft.
Bovendien wil ik graag weten of het manual nu wel of geen uitsluitsel geeft.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
Hier zijn (eindelijk) mijn bevindingen:
Het uitzetten van de navigatiestem werkt door 2 x op de info knop te drukken. (bij de volgende navigatie opdracht is de stem weer te aanwezig)
Het piepje dat je hoort als je een knopje indrukt heb ik niet uit kunnen zetten. (wel het waarschuwings piepje als je het frontje in de radio laat zitten bij het verlaten van de auto)
Tot slot heb ik ook nog in de nederlandse manual gekeken voor het verzwakt, mute of normaal volume van de stem, maar helaas niets gevonden.
Wel heb ik gezien dat er een externe signaal aansluiting is voor een telefoon en dan kun je kiezen of de muziek verzwakt, gemute of op normaal volume mag blijven.
Kan ik ergens de Duitse manual down loaden?
Wederom bedankt en gegroet,
Pepijn.
Het uitzetten van de navigatiestem werkt door 2 x op de info knop te drukken. (bij de volgende navigatie opdracht is de stem weer te aanwezig)
Het piepje dat je hoort als je een knopje indrukt heb ik niet uit kunnen zetten. (wel het waarschuwings piepje als je het frontje in de radio laat zitten bij het verlaten van de auto)
Tot slot heb ik ook nog in de nederlandse manual gekeken voor het verzwakt, mute of normaal volume van de stem, maar helaas niets gevonden.
Wel heb ik gezien dat er een externe signaal aansluiting is voor een telefoon en dan kun je kiezen of de muziek verzwakt, gemute of op normaal volume mag blijven.
Kan ik ergens de Duitse manual down loaden?
Wederom bedankt en gegroet,
Pepijn.
Hide post links |
-
- Senior Member
Handig hoor dat internet. Vooral als een ander zo goed is om voor je te zoeken
Pioneer heeft een site waar je alles kunt downloaden
http://www.service.pioneer-eur.com/pees ... NH-P9R.pdf
Veel duits leesplezier!
Pioneer heeft een site waar je alles kunt downloaden
http://www.service.pioneer-eur.com/pees ... NH-P9R.pdf
Veel duits leesplezier!
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1597
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2529
-
-
Weergaves: 337
-
-
Weergaves: 988
-
-
Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen -
Reacties: 2
Weergaves: 401
-
-
-
Weergaves: 798
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 624