Ik weet het, hij is oud maar inmiddels aangesloten. Maar bij het inschakelen blijft het navigatie gedeelte op standby staan. Iemand een idee wat ik moet doen?
alvast bedankt
Shorty
mr4000 + pc3000
-
- Starting Member
-
- Senior Member
iets betere uitleg als het kan, ik begrijp niet precies wat je bedoeld, bedoel je dat je geeneens de naviagtie toets kan bedienen of wat zie je op je radio en pakt hij wel cd's
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
sorry
Is niet erg duidelijk misschien maar dat ligt aan het gebrek aan kennis aan mijn kant.
Alles is aangesloten volgens de aanwijzingen. De cd blijft binnen maar op het display van de radio wordt alleen het woord standbye zwart. De rest kan ik niet activeren.
Alles is aangesloten volgens de aanwijzingen. De cd blijft binnen maar op het display van de radio wordt alleen het woord standbye zwart. De rest kan ik niet activeren.
Hide post links |
-
- Senior Member
dat klinkt als of je cd unit kapot is, die stippeltjes worden normaal gesproken geactiveerd, als hij de cd ziet, dus het komt er op neer dat hij je cd niet leest, dus contoleer cd en anders is je kast vermoedelijk kapot en zul je hem moeten opsturen
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Shorty,
Je schrijft dat de kabels goed aangesloten zijn, maar ben je er ook zeker van dat die kabels goed zijn?
Met name de vijfaderige verbinding tussen de PC en de MR is een kwetsbare, en als die uit een andere auto komt kan 'ie zomaar kapot zijn. Demontage wordt niet altijd even zachtzinnig gedaan
Simpelweg te controleren door met een Ohmmeter pinnetje voor pinnetje aan beide zijden te controleren of de verbinding er wel is.
Succes,
JW
Je schrijft dat de kabels goed aangesloten zijn, maar ben je er ook zeker van dat die kabels goed zijn?
Met name de vijfaderige verbinding tussen de PC en de MR is een kwetsbare, en als die uit een andere auto komt kan 'ie zomaar kapot zijn. Demontage wordt niet altijd even zachtzinnig gedaan
Simpelweg te controleren door met een Ohmmeter pinnetje voor pinnetje aan beide zijden te controleren of de verbinding er wel is.
Succes,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
poging 3
Waarde adviseurs
Ik heb het hele systeem er weer uit gehaald en ga jullie advies proberen. Ik hou jullie op de hoogte van de afloop.
m.vr.gr.
casper
Ik heb het hele systeem er weer uit gehaald en ga jullie advies proberen. Ik hou jullie op de hoogte van de afloop.
m.vr.gr.
casper
Hide post links |
-
- Starting Member
Waarde adviseurs,
Knutsel deel 2: Laser van de PC3000 was defect, is inmiddels vervangen. Hij leest nu de cd's weer maar als ik de unit nu op begeleiden zet, zegt ie:"volg de pijl". en dat is niet gezond. De plaats waar ik dan uitkom is minimaal 6 meter diep met veel water. Wat nu te doen? Heb ik de verkeerde cd of moet het systeem gereset worden? Ik heb contact met gemiddeld 5 sat. dus dat zit wel goed.
b.v.d.
Casper
Knutsel deel 2: Laser van de PC3000 was defect, is inmiddels vervangen. Hij leest nu de cd's weer maar als ik de unit nu op begeleiden zet, zegt ie:"volg de pijl". en dat is niet gezond. De plaats waar ik dan uitkom is minimaal 6 meter diep met veel water. Wat nu te doen? Heb ik de verkeerde cd of moet het systeem gereset worden? Ik heb contact met gemiddeld 5 sat. dus dat zit wel goed.
b.v.d.
Casper
Hide post links |
-
- New Member
MR4000 en PC3000
Hallo,
als het goed is heeft 1 van jullie het schema nog.
Zou ik een kopie kunnen krijgen of kan je de kleur codering beschrijven?
Bedankt alvast, Barry
als het goed is heeft 1 van jullie het schema nog.
Zou ik een kopie kunnen krijgen of kan je de kleur codering beschrijven?
Bedankt alvast, Barry
Hide post links |