Hallo,
Ik heb dit apparaat gekregen, maar heb totaal geen idee hoe ik het moet installeren en moet configureren. Zijn hier handleidingen van en waar moet ik op zoeken?
alvast bedankt.
PS. Wat voor navigatiesoftware gaat hierin? navteq?
Handleiding voor Philips Carin 059
-
- New Member
-
- Moderator
Handleidingen kan je bovenin vinden onder de knop 'Handleidingen' . Hier is trouwens de rechtstreekse link:
downloads.php?cat=12
In jouw systeem gaan diverse CD's... Zo kan je de CD's van Navteq zelf gebruiken (Navteq heeft meerdere types en je moet die hebben voor de VDO Dayton (non C-IQ) systemen). Je kan ook de CD's van TeleAtlas zelf gebruiken (ook die CD's die voor deze systemen geschikt zijn). Daarnaast kan je ook de CD's van VDO Dayton gebruiken (www.vdodayton.com). Hier gaat het erom dat je non C-IQ CD's hebt (jouw systeem is namelijk geen C-IQ systeem). Je kan dan zelf kiezen welke database je wilt (van Navteq of TeleAltas). Als laatste is er nog de optie om BMW CD's te gebruiken. Voordeel hiervan is dat er geen reisgidsen en dergelijke op staan, waardoor het systeem wat sneller werkt...
Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn of mocht je andere vragen hebben, dan horen we dat graag!
Welke software heb je er trouwens op staan (en welke HW ID heb je)? Het is namelijk zeer raadzaam om de meest recente versie erop te zetten. Dan haal je het maximale uit je systeem.
Groeten,
Toho_NL.
downloads.php?cat=12
In jouw systeem gaan diverse CD's... Zo kan je de CD's van Navteq zelf gebruiken (Navteq heeft meerdere types en je moet die hebben voor de VDO Dayton (non C-IQ) systemen). Je kan ook de CD's van TeleAtlas zelf gebruiken (ook die CD's die voor deze systemen geschikt zijn). Daarnaast kan je ook de CD's van VDO Dayton gebruiken (www.vdodayton.com). Hier gaat het erom dat je non C-IQ CD's hebt (jouw systeem is namelijk geen C-IQ systeem). Je kan dan zelf kiezen welke database je wilt (van Navteq of TeleAltas). Als laatste is er nog de optie om BMW CD's te gebruiken. Voordeel hiervan is dat er geen reisgidsen en dergelijke op staan, waardoor het systeem wat sneller werkt...
Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn of mocht je andere vragen hebben, dan horen we dat graag!
Welke software heb je er trouwens op staan (en welke HW ID heb je)? Het is namelijk zeer raadzaam om de meest recente versie erop te zetten. Dan haal je het maximale uit je systeem.
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hartelijk dank voor de info. Ik heb de handleidingen gezien maar zag de 059 niet staan. ik neem aan dat het hetzelfde is als de 959 of 759? Het probleem is dat ik het geinstalleerd hebt maar ik krijg naar de begeleiding in te geven alleen een pijl te zien en verder niks, ook niet tijdens het rijden. is dit een kwestie van goed installeren of ligt het aan mijn cd?
Hide post links |
-
- Senior Member
Welke type indicatie staat er precies op jouw "059"?
Is dat een set bestaande uit een 059 computer en een 759 of 959 radio?
Dan kun je deze handleiding dl_details.php?view=detail&id=43&cat=12 gebruiken om 'm te installeren.
Of heb je een 059 computer met een 520 of 522 kleurenscherm?
Dan moet je deze handleiding dl_details.php?view=detail&id=37&cat=12 hebben.
Dat je aleen een (ronddraaiende) pijl ziet komt hoogdstwaarschijnlijk omdat je de puls niet (goed) aangesloten hebt.
Groet,
JW
Is dat een set bestaande uit een 059 computer en een 759 of 959 radio?
Dan kun je deze handleiding dl_details.php?view=detail&id=43&cat=12 gebruiken om 'm te installeren.
Of heb je een 059 computer met een 520 of 522 kleurenscherm?
Dan moet je deze handleiding dl_details.php?view=detail&id=37&cat=12 hebben.
Dat je aleen een (ronddraaiende) pijl ziet komt hoogdstwaarschijnlijk omdat je de puls niet (goed) aangesloten hebt.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Volgens mij heb ik 1e daar ik geen kleurenscherm hebt en alles via de ingebouwde scherm hebt. Sorry voor de vele vragen, maar wat bedoel je precies met puls, daar ik het systeem zo goed als zeker als de de handleiding hebt ingesteld.
Hide post links |
-
- Senior Member
De puls is de tachopuls/signaal, zit die aangesloten op punt A5 van de computer?
En op je radio staat toch een typenummer, RC 759 of 959?
Of heb je helemaal geen radio maar alleen een klein monoschermpje, zoals de MS 3000 dat heeft?
Groet,
JW
En op je radio staat toch een typenummer, RC 759 of 959?
Of heb je helemaal geen radio maar alleen een klein monoschermpje, zoals de MS 3000 dat heeft?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Hallo,
Sorry voor de late reactie maar hierbij mijn gegevens.
HW:0108
SW:0230
Het type radio dat ik heb is RC959
alvast bedankt
Sorry voor de late reactie maar hierbij mijn gegevens.
HW:0108
SW:0230
Het type radio dat ik heb is RC959
alvast bedankt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht