Er is volgens de becker website nieuwe software beschikbaar voor mijn becker trafic pro 7945
Maar het is onmogelijk deze te downloaden !!!
Wie heeft een vrij recente Trafic Pro 7945 in gebruik en wil me een copij van zijn software bezorgen,
Ik hoop hiermee te bereiken dat mijn MPX220 Bluetooth smartphone normaal kan werken op dit toestel, want er gebeuren vele fouten en regelmatig moet ik alles resetten (effectief bluetooth probleem) met een gewone bijv sony T630 bluetooth gsm functioneerd het toestel beter ...
Ik hoop dat iemand mij kan verder helpen
groetjes
Dirk
Becker Traffic Pro 7945: nieuwe firmware / software gezocht
-
- New Member
-
- Moderator
Hallo Dirk,
Bij aanmelding heb je je akkoord verklaard met ons reglement en daar staat duidelijk in dat we hier geen support bieden voor kopieën en dergelijke, dus dit topic gaat dan ook op slot. Je zult gewoon de software moeten kopen, dan helpen we je verder.
Groeten,
Toho_NL.
Bij aanmelding heb je je akkoord verklaard met ons reglement en daar staat duidelijk in dat we hier geen support bieden voor kopieën en dergelijke, dus dit topic gaat dan ook op slot. Je zult gewoon de software moeten kopen, dan helpen we je verder.
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 6782