Ik krijg mijn E1 niet goed gekalibreerd.
Wat is het beste? automatisch of handmatig?
Moet ik bij de handmatige kalibratie uit stilstand starten of tijdens het rijden.
Hoe precies moet het resultaat zijn.
Als ik 2 meter vanaf een kruising sta moet hij dan toch de juiste straat aan kunnen geven waar ik op dat moment sta?
Als ik nog een route moet invoeren moet dan meteen bij info de juiste straat staan of klopt het dat er coordinaten staan?
Help me a.u.b
Handmatig kalibreren Travelpilot E1
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 mei 2006 17:41
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Toch eerst even een vraag: is alles goed aangesloten?
Dus zit de puls er op, en werkt die?
En de achteruit?
Automatisch calibreren is gewoon de goede methode, als dat niet gaat zit er vrijwel altijd iets mis met de aansluitingen.
En hoeveel sat's ontvang je?
Groet,
JW
Dus zit de puls er op, en werkt die?
En de achteruit?
Automatisch calibreren is gewoon de goede methode, als dat niet gaat zit er vrijwel altijd iets mis met de aansluitingen.
En hoeveel sat's ontvang je?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 mei 2006 17:41
Alles is perfect aangesloten ook achteruit en ontvangst minimaal 6 sat.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Kun je zien dat de puls goed werkt? Zie de pagina over de inbouwtest in de handleiding, daar kun je zien of pulsen wel goed doorkomen.rembrandt schreef:Alles is perfect aangesloten ook achteruit en ontvangst minimaal 6 sat.
En is de gyro netjes verticaal gezet, zie fig 6. van de inbouwinstructie.
Volg je bij het automatisch calibreren nauwgezet de instructies in je manual?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 mei 2006 17:41
Puls is goed.
Gyro ga ik contoleren. kom ik later op terug.
Vast bedankt.
Gyro ga ik contoleren. kom ik later op terug.
Vast bedankt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 mei 2006 17:41
gyro
JW
Het heeft helaas wel erg lang geduurd maar ik heb de gyro gecontroleerd.
Hij stond exact zo afgesteld als op tekening 6 in de beschrijving staat.
Maar misschien moest hij voor mijn auto wel anders.
Ik heb een Ford Mondeo 2004.
Ik weet niet precies hoe ik de juiste hoek moet berekenen.
Het heeft helaas wel erg lang geduurd maar ik heb de gyro gecontroleerd.
Hij stond exact zo afgesteld als op tekening 6 in de beschrijving staat.
Maar misschien moest hij voor mijn auto wel anders.
Ik heb een Ford Mondeo 2004.
Ik weet niet precies hoe ik de juiste hoek moet berekenen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Je hoeft gelukkig niks te berekenen
Als je de E1 in het dashboard gaat schuiven moet je kijken of dat lijntje, gestippeld door het bovenste schroefje en het hart van de gyro netjes verticaal staat. Op het prentje rechtsboven op fig 6. zie je dat dit nog niet het geval is, op het plaatje daaronder heeft men de gyro wat gedraaid zodat dat stippellijntje precies verticaal staat. En vervolgens het schroefje weer vastgezet.
Zie ook punt 4.2 van de inbouwinstructie.
Groet,
JW
Als je de E1 in het dashboard gaat schuiven moet je kijken of dat lijntje, gestippeld door het bovenste schroefje en het hart van de gyro netjes verticaal staat. Op het prentje rechtsboven op fig 6. zie je dat dit nog niet het geval is, op het plaatje daaronder heeft men de gyro wat gedraaid zodat dat stippellijntje precies verticaal staat. En vervolgens het schroefje weer vastgezet.
Zie ook punt 4.2 van de inbouwinstructie.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 21 mei 2006 17:41
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Da's mooi
En laat je ons ook even weten of het calibreren nu wel goed lukt?
Groet,
JW
En laat je ons ook even weten of het calibreren nu wel goed lukt?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625