Voor een aantal weken geleden begon mijn Carin 52x (SY586) die ik ong. een jaar in gebruik heb plotseling te stinken (brandlucht). Vanaf dat moment accepteert het systeem geen CD's meer. Ze worden even gelezen en werpt de CD dan uit. Ik heb mijn systeem aangeboden voor reparatie maar voordat ik tot reparatie zou overgaan zou ik een belachelijk bedrag aan onderzoekskosten moeten betalen. Nog even overwogen om op een IPAQ met TT over te stappen... maar ja eigenlijk beviel Carin mij erg goed en baal ik er behoorlijk van dat ze het niet meer doet.
Is er iemand die mij kan helpen om mijn Carin nav. unit te repareren? of heeft iemand een goed adres die voor een redelijk bedrag dit soort systemen repareert?
Peter
Carin 52x defect
-
- New Member
-
- Senior Member
je zegt het zelf systeem bevalt je goed........... ik weet niet wat je voor reparatie moet betalen, maar is het dan ook niet wat waard dan je vertrouwde systeem terug hebt, of kijk hier eens rond voor wat nieuws, weet niet wat je te besteden hebt, maar vdo is goed betaalbaar en zijn zeer veel mensen zeer tevreden hiermee op deze site
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 751