na een dag van stroom te hebben gehaalt heeft dit nog steeds geen zin , ik denk dat ik de lens maar is grondig schoon moet maken ... waar kan ik de lens het beste mee schoon maken ???jeff schreef:mm ik heb em nu van stroom gehaalt en ik probeer het nog een keer morgen want ik heb nu nieuwe kabiliratie gegevens mischien dat dat werkt .... als dat niet het geval is volg ik jou advies op en laat ik hem nakijken ik hoop dat het voor een goede prijs lukt ?? weet je toevallig hoe duur zoiets kan zijn ???JW schreef:Al aan gedacht dat er door je systeem een "fout" code opgeslagen zou kunnen worden die gereset wordt als je de spanning afgeschakeld hebt?jeff schreef: ...
nau het ligt dus niet aan hitte of koud, want al is die helemaal afgekoelt dan geeft die nog aan ''check cd rom''
Dus denk dat het aan de spanning / stroom ligt , want als ik hem tijd van stroom afhaal doet die het opeens wel tot die weer foute geeft en dan weer niet ... weet mishcien nu iemand waar het aan kan liggen ?? verkeerde stroom ofzo ?
Oftewel, je veronderstelling dat het "aan de stroom ligt" is zeer voorbarig. Ik houd het vooralsnog op een thermisch probleem, en dus blijft m'n advies: ga maar op weg naar het service-center.
Groet,
JW
bedantk voor de reactie's
jeff
jeff