'k ben een nieuwkomer hier, maar heb al wat opzoek werk achter de rug. Doch een aantal onduidelijkheden...
Ik heb een occasie audi A4 aangekocht, en krijg hem volgende week. Helaas zonder navigatie en radio...
Na wat rondneuzen kom ik dus bij de Becker die me vrij compleet lijken.
Nu mijn vraagje... Zit er een logica in de modellen? Ik heb de slechte gewoonte om altijd een van de topmodellen te willen kopen, maar daar is het me niet echt duidelijk...
Klopt het dat dat volgende toestel zou moeten zijn? : Becker Cascade Pro 7941
Want ik zie dat er ook 7944, 4945,... is.
Die nummering lijkt me compleet geen steek te houden...
Iemand ervaring/opmerkingen over een van deze modellen? aan/af raders van een bepaald model?
Verwarrende modelnummers?
-
- New Member
-
- Senior Member
Die nummering komt mij ook willekeurig over en, alhoewel ik al heel wat jaartjes meeloop op Navi gebied kan ik er net als jij ook geen touw aan vastknopen.
Ik raadpleeg altijd maar het Geo-Pocketnavigation overzicht, en indien ik tegen wat aanloop meld ik me daar
Groet,
JW
Ik raadpleeg altijd maar het Geo-Pocketnavigation overzicht, en indien ik tegen wat aanloop meld ik me daar
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Het lijkt allemaal wat willekeurig, Maar hier wat Verlichting in de duisternis.
De Becker cascade 7941 pro is op dit moment de Topper deze heeft ook meer online opties met de Becker club.
De Cascade 7944 komt onder de 7941 en ziet er optisch het zelfde uit heeft ook een ingebouwde carkit met bleu tooth
De cascades hebben allemaal een meerkleurige Oled display.
Daar onder volgt de 7945 deze verschild weinig met de 7944, hij heeft alleen een twee kleurige oled display.
Tip: ik zou voor de Cascade 7944 gaan met software versie 3.5
ik hoop dat je er wat aan hebt
De Becker cascade 7941 pro is op dit moment de Topper deze heeft ook meer online opties met de Becker club.
De Cascade 7944 komt onder de 7941 en ziet er optisch het zelfde uit heeft ook een ingebouwde carkit met bleu tooth
De cascades hebben allemaal een meerkleurige Oled display.
Daar onder volgt de 7945 deze verschild weinig met de 7944, hij heeft alleen een twee kleurige oled display.
Tip: ik zou voor de Cascade 7944 gaan met software versie 3.5
ik hoop dat je er wat aan hebt
Mazda Tribute 3L V6 met Becker Traffic pro 7949
Hide post links |
-
- New Member
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik ben nu aant zien voor de 7941 of de 7944. Ben wel erg aant overwegen om voor de 41 te gaan met die on-line opties erbij. Ik ben van plan mijn wagen zowel privé als voor't werk te gebruiken, en die routegegevens die bewaard worden waar je dan ook mooi onderverdelingen kan maken tussen privé en werk lijken me wel interessant.
Voor zover ik heb kunnen ontdekken is die dienst volledig gratis klopt dat? (ok, buiten een GPRS of dergelijke)
Zou dit betrouwbaar zijn via e-bay te kopen? Hoe kan ik weten als het de laatste software versie is?
linkje
edit link foutief
Ik ben nu aant zien voor de 7941 of de 7944. Ben wel erg aant overwegen om voor de 41 te gaan met die on-line opties erbij. Ik ben van plan mijn wagen zowel privé als voor't werk te gebruiken, en die routegegevens die bewaard worden waar je dan ook mooi onderverdelingen kan maken tussen privé en werk lijken me wel interessant.
Voor zover ik heb kunnen ontdekken is die dienst volledig gratis klopt dat? (ok, buiten een GPRS of dergelijke)
Zou dit betrouwbaar zijn via e-bay te kopen? Hoe kan ik weten als het de laatste software versie is?
linkje
edit link foutief
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je besluit om voor de 7941 te gaan hangt daar een stevig prijskaartje aan. Op zich niks mis mee uiteraard maar koop 'm dan wel bij iemand die je ook de noodzakelijke service kan geven. Oftewel, in eigen land bij een vertrouwde dealer.
Zo'n systeem zou ik nooit kopen bij een dozenschuiver in het buitenland
Groet,
JW
Zo'n systeem zou ik nooit kopen bij een dozenschuiver in het buitenland
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Starting Member
Deze Ebay aanbieding vindt ik nog niet echt goedkoop, kijk bv eens hier http://www.hifidump.nl/catalog/index.ph ... 684aab650c
Deze zit vlak bij mij in de buurt, is een groot bedrijf en volgens mij ook becker dealer.
De nieuwste software moet versie 3.5 en wordt op cd meegeleverd, de kaarten update is versie 3.0 en zit op een compact flash kaartje.
Er zal dan al wel versie 3.6 zijn geinstalleerd vanuit de fabriek, deze is nieuwste eigenlijk alleen bedoeld voor de 7941 cascade en betrof een update te zijn voor de becker online club opties .
Het blijft een keus die je zelf moet maken. its your money
Deze zit vlak bij mij in de buurt, is een groot bedrijf en volgens mij ook becker dealer.
De nieuwste software moet versie 3.5 en wordt op cd meegeleverd, de kaarten update is versie 3.0 en zit op een compact flash kaartje.
Er zal dan al wel versie 3.6 zijn geinstalleerd vanuit de fabriek, deze is nieuwste eigenlijk alleen bedoeld voor de 7941 cascade en betrof een update te zijn voor de becker online club opties .
Het blijft een keus die je zelf moet maken. its your money
Hide post links |
-
- New Member
Hey thnx!!! Die kende ik nog niet...
Dit is zoals JW ook al aanhaalde misschien een betere optie dan via e-bay bij een duitser (aangezien de taal ook nog eens een probleem geeft).
Ik heb eens in Belgie zitten rondzien, maar hier kan ik er niet echt vinden die dit modem hebben.
Aan je uitleg te zien weet je er wel iets van af, weet jij toevallig ook als de online opties volledig gratis zijn? Zover ik heb kunnen terug vinden is er enkel een kost voor de diefstal tracker van 20€.
Dit is zoals JW ook al aanhaalde misschien een betere optie dan via e-bay bij een duitser (aangezien de taal ook nog eens een probleem geeft).
Ik heb eens in Belgie zitten rondzien, maar hier kan ik er niet echt vinden die dit modem hebben.
Aan je uitleg te zien weet je er wel iets van af, weet jij toevallig ook als de online opties volledig gratis zijn? Zover ik heb kunnen terug vinden is er enkel een kost voor de diefstal tracker van 20€.
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik heb zelf ook even zitten kijken in de Beckerclub online, en zie eigenlijk ook geen kosten voor lidmaatschap.
De Car thief kost inderdaad 20 euro.
Als je de prijzen vergelijkt zou ik toch maar voor de 7941 gaan.
succes.
De Car thief kost inderdaad 20 euro.
Als je de prijzen vergelijkt zou ik toch maar voor de 7941 gaan.
succes.
Hide post links |