Hoi,
ik heb een Becker 7820 met software 3.2 (originele cd)...
Vandaag probeerde ik mijn vakantiebestemming in Italië te programmeren en had het volgende probleem:
De plaats (Stelvio) vindt hij in de lijst, en als ik vervolgens op die plaats klik zegt hij "voer de navigatie cd 2 in"
Ik heb echter maar 1 cd voor de software 3.2 erbij zitten (en die zit er nu dus in).
Wat zou het probleem kunnen zijn? De 3.2 is toch maar 1 cd?
En een ander probleempje:
Ik ben altijd zeer zuinig geweest op het apparaat en het front heb ik nog nooit laten vallen, maar met dit warme weer heb ik vaak dat als ik het front erin steek en ik zet hem aan, dat hij dan niet reageert.
Vaak na 4/5 keer opnieuw insteken "pakt" hij hem pas en licht het display op.
Waar zou dat aan kunnen liggen?
Bedankt!
Help! Probleempje met de softwareversie 3.2
-
- New Member
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 jul 2006 22:55
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Heb je echt maar één CD van de 3. versie? De 2. had er al twee, Noord- en Zuid-Europa, de 3. dus ook.
En de nieuwe 4 . heeft er zelfs vier
Toch maar even zoeken waar je 'm gelaten hebt, lijkt me....
Groet,
JW
En de nieuwe 4 . heeft er zelfs vier
Toch maar even zoeken waar je 'm gelaten hebt, lijkt me....
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 09 jun 2006 00:19
Versie 3.0 voor de Indianapolis en Indianpolis Pro ligt hier voor me en bestaat uit 4 CD's.
Ik wist niet dat er een versie 3.2 bestaat.
Italië zit op CD 4.
1. DK, EST, FIN, GB, IRL, LT, LV, N, S;
2. A, B, CH, D, DK, FL. L. NL, PL;
3. AND, B, E, F, GBZ, L, MC, P;
4. A, CH, CZ, FL, GR, H, HR, I, RSM, SK, SLO, V.
1+2: DK;
2+3: B, L;
2+4: A, CH, FL.
Ik wist niet dat er een versie 3.2 bestaat.
Italië zit op CD 4.
1. DK, EST, FIN, GB, IRL, LT, LV, N, S;
2. A, B, CH, D, DK, FL. L. NL, PL;
3. AND, B, E, F, GBZ, L, MC, P;
4. A, CH, CZ, FL, GR, H, HR, I, RSM, SK, SLO, V.
1+2: DK;
2+3: B, L;
2+4: A, CH, FL.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Dat klopt wel, maar Michael heeft het over de Traffic Pro HS 7820, niet over de Indianapolis.
Voor de TP HS 7820 is er al een 3. versie sinds begin 2004, de 4. versie is er sinds eind vorig jaar.
Groet,
JW
Voor de TP HS 7820 is er al een 3. versie sinds begin 2004, de 4. versie is er sinds eind vorig jaar.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 09 jun 2006 00:19
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Geeft niks, zó leren we van elkaar
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 jul 2006 22:55
Bedankt voor jullie hulp!
Ik heb het apparaat van iemand gekocht, en er zat slechts 1 cd bij.
Wel een gekopiëerde versie 4.0 maar die was zo slecht dat het apparaat helemaal door elkaar raakte.
Dus sindsdien gebruik ik die ene cd 3.2.
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat ik misschien een cd miste, want ik ben nog niet met de auto in een land geweest dat niet op cd1 staat.
Ik denk dat ik de origenele cd's 4.0 toch maar eens ga kopen.
Maar verder niemand die hetzelfde probleem met het frontje heeft??
Bedankt,
Michel
Ik heb het apparaat van iemand gekocht, en er zat slechts 1 cd bij.
Wel een gekopiëerde versie 4.0 maar die was zo slecht dat het apparaat helemaal door elkaar raakte.
Dus sindsdien gebruik ik die ene cd 3.2.
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat ik misschien een cd miste, want ik ben nog niet met de auto in een land geweest dat niet op cd1 staat.
Ik denk dat ik de origenele cd's 4.0 toch maar eens ga kopen.
Maar verder niemand die hetzelfde probleem met het frontje heeft??
Bedankt,
Michel
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
De oorspronkelijke eigenaar is niet meer te traceren?
En tsja, soms vind je via Marktplaats nog wel eens een 3.2 versie, van iemand die de nieuwe 4.0 gekocht heeft....
Kijk inderdaad uit voor kopieën, om allerlei redenen
Ik ken de details van het Beckerfrontje niet, maar werkt dat ongeveer als een VDO frontje waarbij er aan de achterkant van het frontje vlakke vergulde contactjes zitten en op het vaste deel van die gebogen pennetjes?
Bij VDO helpt het vaak als je die beide contacten met een wattenstaafje, lichtjes gedrenkt in alcohol/spiritus goed schoonmaakt.
Oppassen met beschadigen van die vaste contactjes en niks anders gebruiken dan dit.
Groet,
JW
En tsja, soms vind je via Marktplaats nog wel eens een 3.2 versie, van iemand die de nieuwe 4.0 gekocht heeft....
Kijk inderdaad uit voor kopieën, om allerlei redenen
Ik ken de details van het Beckerfrontje niet, maar werkt dat ongeveer als een VDO frontje waarbij er aan de achterkant van het frontje vlakke vergulde contactjes zitten en op het vaste deel van die gebogen pennetjes?
Bij VDO helpt het vaak als je die beide contacten met een wattenstaafje, lichtjes gedrenkt in alcohol/spiritus goed schoonmaakt.
Oppassen met beschadigen van die vaste contactjes en niks anders gebruiken dan dit.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 jul 2006 22:55
bedankt voor de tip!
Ik heb hem met een beetje spiritus schoon gedept, en hij sprong meteen aan!
Nee, de eigenaar kan ik daarmee niet lastig vallen.
Voor de prijs die ik er voor betaald heb, mag ik al tevreden zijn dat ik een goed werkend en eerlijk (met codekaartje ed) apparaat heb kunnen kopen.
Ik heb hem met een beetje spiritus schoon gedept, en hij sprong meteen aan!
Nee, de eigenaar kan ik daarmee niet lastig vallen.
Voor de prijs die ik er voor betaald heb, mag ik al tevreden zijn dat ik een goed werkend en eerlijk (met codekaartje ed) apparaat heb kunnen kopen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 764