Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maar in de Renaults met de Xanavi zijn toch alleen DVD's gebruikt als ik het goed heb?
En dus is die CD versie aanwezig in een enkele Nissan, van een paar jaar geleden?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Ik heb sindskort een MS2010 maar deze vind wel satellieten maar verkrijgt geen fix. Ook niet bij 4 of meer satellieten.
Nu wil ik de firmware updaten/herstellen maar kan nergens geschikte software vinden. Kan iemand hier mij hier...
Beste mensen,
De RoadNavigator RN300 van Action is een best apparaat voor z'n prijs, maar ik mis toch wat eigenschappen. Het systeem draait op Mireo maar is het mogelijk om er een andere software op te laten draaien, bijvoorbeeld dat van TomTom of...
Er zijn nieuwe software updates beschikbaar voor de Kenwood.Ik heb ze op een fat32 geformatteerde usb stick gezet en deze op het apparaat aangesloten maar de software wordt niet herkend.Wat doe ik verkeerd?
Ik heb een Pioneer F920BT.
Deze logt ritten op een SD.
Ik weet dat er software is om dit uit te lezen,echter ben de naam ervan kwijt.
DE bestands extensies is LTB.
Heeft iemand enige idee om welke software dit gaat, of waarmee ik dit kan...
Wellicht een Grundig M5 gebruiker welke de software/firmware update Mireo Versie 4.7.5 naar Versie 4.7.8
succesvol heeft afgerond en mij hierbij op weg kan helpen. Mijn huidige geïnstalleerde kaarten: 201406,
update is beschikbaar voor kaarten...
Ik ben op zoek naar recente iGO GPS software speciaal voor campers incl. recente kaarten van Europa en Poi's van camperplaatsen en campings in Europa. We komen net terug van onze vakantie trip door Kroatië, Slovenië, Oostenrijk en...