We kunnen weer ongebreideld scheuren waarbij onze Cascade 7944 waarschuwd voor opdoemend flitsgevaar.
Ik heb vandaag de Speedtraps 2005/2006 cd erop gezet en het werkt.
Wel even de attentietonen op 10 zetten anders hoor je de waarschuwingen niet.
Een camera wordt op ong. 200 meter middels een een symbool (rond snelheidsbord... helaas wel de verkeerde snelheid erin maar ach...) + een piepsignaal aangekondigd. Bij ong. 25 meter volgt een 2e waarschuwingssignaal.
Het bovenstebeste nieuws is dan de geluidswaarschuwingen voor camera's ook doorgegeven worden ook al maak je geen gebruik van de navigatie... Bingo !!! Da's heel fijn !
Speedtraps 2005/2006 en Becker Cascade 7944
-
- New Member
-
- Senior Member
Da's mooi, en daarmee is Pong een nieuwe inkomsten bron voor de staat.
Want mobiele flitsers en alle inmiddels gewijzigde vaste palen staan daar dus niet op
Groet,
JW
Want mobiele flitsers en alle inmiddels gewijzigde vaste palen staan daar dus niet op
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
@JW...
Ik snap best dat jij dit mooie stukje software als fatsoensrakker eerste klas niet nodig hebt.
Maar er is nu eenmaal niets anders voor onze geliefde Becker en neem van mij aan dat een hoop Cascade gebruikers het er graag op willen hebben vanwege de 3000+ flitsers die er wel op staan, ook al mis je dan de mobiele flitser
Ehm dit is overigens geen reclame... puur ter info voor "ons" nieuwe Cascade gebruikers.
Ik snap best dat jij dit mooie stukje software als fatsoensrakker eerste klas niet nodig hebt.
Maar er is nu eenmaal niets anders voor onze geliefde Becker en neem van mij aan dat een hoop Cascade gebruikers het er graag op willen hebben vanwege de 3000+ flitsers die er wel op staan, ook al mis je dan de mobiele flitser
Ehm dit is overigens geen reclame... puur ter info voor "ons" nieuwe Cascade gebruikers.
Hide post links |
-
- Senior Member
Bedankt voor de kwalificatie
Voor de goede orde, ik heb de flitsinfo (vaste palen) ook geactiveerd op mijn C-IQ systeem, en met enige regelmaat heb ik als TMC zender één van de 3 Via's geselecteerd. En zoals je wellicht weet, die geven mobiele flitsers door.
Die info helpt me herinneren aan de daar geldende snelheden, en dat is zeker in mijn buurt geen overbodige luxe
Het was eigenlijk je opmerking, zonder enige smiley
Groet,
JW
Voor de goede orde, ik heb de flitsinfo (vaste palen) ook geactiveerd op mijn C-IQ systeem, en met enige regelmaat heb ik als TMC zender één van de 3 Via's geselecteerd. En zoals je wellicht weet, die geven mobiele flitsers door.
Die info helpt me herinneren aan de daar geldende snelheden, en dat is zeker in mijn buurt geen overbodige luxe
Het was eigenlijk je opmerking, zonder enige smiley
die mijn reactie triggerdeWe kunnen weer ongebreideld scheuren waarbij onze Cascade 7944 waarschuwd voor opdoemend flitsgevaar.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- New Member
Tja JW... wat één zin niet aan beeldvorming kan doen he
Tis even offtopic maar wel interessant...
Bestaat er een TMC zender die sec alleen mobiele flitsers doorgeeft ?
De Becker 7944 heeft namelijk de mogelijkheid om TMC meldingen voor te lezen en dat zou een aardig verlengstuk op dit onderwerp kunnen zijn.
/ontopic
ter lering ende vermaak.
De waarschuwingen voor camera's komen door, onafhankelijk van het gekozen medium. En zoals reeds gemeld; men hoeft niet persé eerst een route te kiezen... ut werk on the fly.
Tis even offtopic maar wel interessant...
Bestaat er een TMC zender die sec alleen mobiele flitsers doorgeeft ?
De Becker 7944 heeft namelijk de mogelijkheid om TMC meldingen voor te lezen en dat zou een aardig verlengstuk op dit onderwerp kunnen zijn.
/ontopic
ter lering ende vermaak.
De waarschuwingen voor camera's komen door, onafhankelijk van het gekozen medium. En zoals reeds gemeld; men hoeft niet persé eerst een route te kiezen... ut werk on the fly.
Hide post links |
-
- Senior Member
We hebben in ons land drie zenders die, naast gewone TMC info ook mobiele flitsers signaleren. Dat zijn de drie zenders die Vialis TMC info gebruiken, dus 538, Q-Music en BNR. Er zijn geen zenders die alleen mobiele flitsers doorgeven via TMC.
Overigens, het is al veel vaker geschreven op dit forum: de juistheid van die info is 100% afhankelijk van wat langsrijdende automobilisten aan een zender doorgeven.
En wie geeft door dat een flitser ergens niet meer staat? We hebben ook wel eens gehad dat een dag later alle flitsers van de dag er voor nog gesignaleerd stonden
Oftewel, de betrouwbaarheid van deze info is laag. Dat kun je ook zien als je de TMC info van die 3 zenders met elkaar vergelijkt, die komen veelal niet met elkaar overeen.
Voor de rest van deze discussie: zie het TMC gedeelte van dit forum
Groet,
JW
Overigens, het is al veel vaker geschreven op dit forum: de juistheid van die info is 100% afhankelijk van wat langsrijdende automobilisten aan een zender doorgeven.
En wie geeft door dat een flitser ergens niet meer staat? We hebben ook wel eens gehad dat een dag later alle flitsers van de dag er voor nog gesignaleerd stonden
Oftewel, de betrouwbaarheid van deze info is laag. Dat kun je ook zien als je de TMC info van die 3 zenders met elkaar vergelijkt, die komen veelal niet met elkaar overeen.
Voor de rest van deze discussie: zie het TMC gedeelte van dit forum
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
Cascade 7944
Hallo ik heb een vraag over het instaleren van de speedtraps op een CASCADE hoe en welke type kun je hier voor gebruiken .
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1127