Kalibreren van een Becker Cascade 7944

dburger
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 apr 2006 17:28

Kalibreren van een Becker Cascade 7944

Bericht door dburger »

Een tijdje geleden heb ik een Cascade 7944 (software versie CasCade Traffic Pro 2.01) gekocht. Deze heeft een tijdje op de plank gelegen omdat mijn nieuwe auto (Skoda Octavia) nog niet binnen was (en ik de radio niet eerst in mijn 'oude auto' wilde inbouwen om later weer uit te bouwen.

Gisteren heb ik de auto opgehaald en op de een of andere wijze werkt de navigatie nog niet echt lekker. Dealer heeft er verder geen verstand van (en ik helaas al helemaal niet). Ik heb de radio bij hen afgeleverd met het verzoek deze in te bouwen. Alles lijkt op zich goed te werken. Satellieten worden gevonden (tenminster daar ga ik van uit indien het display 8/8 aangeeft en 3D-fix toont. X en Y coördinaten worden netjes doorgegeven, evenals de hoogte.

Indien echter een bestemmingsadres wordt opgegeven dan wordt er wel een route berekend, maar daarna is de navi totaal van slag. Het lijkt wel of het systeem niet weet op welke weg gereden wordt. Ik moest bijvoorbeeld ergens linksaf, terwijl dat helemaal niet kon. Op een gegeven moment werd aangegeven dat ik op een bepaalde weg reed, waar ik inderdaad gereden heb (maar een half uur eerder). Ik heb het gevoel dat de kalibratie niet goed is uitgevoerd, maar hoe kan ik deze opnieuw uitvoeren? In de handleiding kan ik de kalibratie wissen, maar na Ja geselecteerd te hebben lijkt er weinig te gebeuren. Er is vervolgens geen optie om de kalibratie opnieuw uit te voeren.

Heeft hier iemand enig idee hoe ik:
1) op eenvoudige wijze zeker kan weten of de GPS muis voldoende ontvangst heeft ?
2) een kalibratie kan forceren?

Tenslotte: ik heb een SonyEricsson T630 mobiele telefoon met bluetooth, maar het lijkt of deze door de Becker niet wordt gezien. Becker geeft zelf geen lijst met telefoons uit die wel/niet worden ondersteund, dus doe ik nu iets verkeerd of geeft de SonyEricsson gewoon problemen? Ik heb niet zo gauw iemand met een ander mobieltje met bluetooth (ja een andere SonyEricsson), dus ik hoop dat jullie me hier ook verder mee kunnen helpen.

Alvast hartelijk dank voor de feedback.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Je verhaal zo lezende is m'n eerste gedachte: de puls is niet aangesloten op ISO stekker A1, dan wel er komen foute pulsen binnen op je Cascade. Dat moet je dus checken bij je dealer.
En vraag dan gelijk of de achteruit wel aangesloten is op A2....

Je vraag over bluetooth kan ik helaas niet beantwoorden, hopelijk lezen anderen mee die hier wat meer van weten.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dburger
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 apr 2006 17:28

Bericht door dburger »

JW schreef:Je verhaal zo lezende is m'n eerste gedachte: de puls is niet aangesloten op ISO stekker A1, dan wel er komen foute pulsen binnen op je Cascade. Dat moet je dus checken bij je dealer.
En vraag dan gelijk of de achteruit wel aangesloten is op A2....

Je vraag over bluetooth kan ik helaas niet beantwoorden, hopelijk lezen anderen mee die hier wat meer van weten.

Groet,
JW
Ik ga dit direct voorleggen aan mijn dealer. Die moet aangeven of ze dit wel goed gedaan hebben. Ik laat het resultaat wel weten.

Groet, Dave

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mr.BS
Normal Member
Normal Member
Berichten: 184
Lid geworden op: 09 jun 2004 19:47

Bericht door Mr.BS »

Het kan zijn dat na het wissen de kalibratie zo snel uitgevoerd wordt, dat je het niet eens merkt. Ze worden tenslotte steeds sneller.
Je kunt proberen om de satelliet ontvangst te saboteren door GPS antenne los te koppelen of door metalen plaatje erop leggen en dan de kalibratie(rit) wissen. Als het toestel geen satellieten ontvangt kan hij ook niet kalibreren.
Rij naar een open gebied (geen hoogbouw) waar veel bochten zijn en probeer daar opnieuw te kalibreren.
Hoe staat het met je Gyro-waarde? Verandert deze niet teveel als je stilstaat of rechtuit rijdt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bruto
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2006 09:50

Bericht door bruto »

Ik heb ook afgelopen zaterdag mijn Cascade 7944 ingebouwd, maar vind de navigatie af en toe wat knullig, vooral het herberekenen. Ik heb -op advies van de dealer(?!)- de achteruit niet aangesloten, maar maakt dit dan toch wat uit?
Ik heb de muis onder mijn dashboard geplakt, maakt dit nog wat uit? Ik hoorde van iemand dat je de muis het beste onder de motorkap kunt plaatsen, echter die is natuurlijk van staal, dat gaat toch niet?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Wat je (tegenwoordig) al niet voor adviezen krijgt, diep droevig :twisted:

Aansluiten die achteruit dus, lees het verhaal over het waarom daarvan eens bij Tricks & Tips.

En die GPS antenne kan wel in (niet onder) het dashboard, mits daarboven geen metaal zit. Voldoet de plek daar aan, en hoeveel sat's ontvang je nu?

Hoe lang was je calibratierit en welke status heb je nu bereikt?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dburger
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 apr 2006 17:28

Bericht door dburger »

Aanstaande woensdag gaat de auto dan terug naar de dealer om de navigatieproblemen op te lossen. Ik heb in de tussentijd wel min of meer geconcludeerd dat het systeem verkeerd is aangesloten. Volgens de instructiehandleiding zou in het Sensoriek menu gedeelte de waarde achter het veld Wiel moeten veranderen indien er gereden wordt. Deze blijft dus gewoon op 0 staan.

Ik heb overigens wel mijn twijfels over de inbouwkwaliteiten van de dealer. Deze Becker heeft ook een bluetooth carkit aansluiting. Wat bleek nu, hebben ze de microfoon verkeerd om aangesloten. Ik kreeg al diverse opmerkingen dat ik vrij ver weg klonk. Ik dacht eerst nog dat het wel de kwaliteit van de carkit zou zijn (per slot van rekening is het primair een radio/navigatie), maar heb zelf maar even de microfoon omgedraaid. Klinkt nu beter.

Hopelijk kan ik vanaf woendag eindelijk navigeren!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

We zijn uiteraard benieuwd :wink:

In elk geval kom je behoorlijk beslagen ten ijs (nou ja, in deze zomerse omstandigheden in overdrachtelijke zin dus :wink: ) en kun je druk uitoefenen op de inbouwer om het in orde te maken.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dburger
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 apr 2006 17:28

Navi werkt nog steeds niet!

Bericht door dburger »

Vandaag mijn auto weggebracht en aan het einde van de dag weer opgehaald. Wat blijkt de navigatie werkt nog steeds niet. Wat een stelletje amateurs. Ze hebben de radio eruit gehaald en opnieuw gekalibreerd. Volgens de monteur had hij alles goed geinstalleerd, maar dat wist hij niet zeker omdat de handleiding in het Duits was. Ik had de werkvoorbereider/receptionist zelfs een NL versie gemaild, maar daar hebben ze helemaal niet in gekeken. Al had dat waarschijnlijk niet veel uit gemaakt.

Ik ga morgen op zoek naar een bedrijf die gespecialiseerd is in het inbouwen van Becker navigatiesystemen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het apparaat stuk is. Hij ontvangt gewoon voldoende satellieten en XYZ positie is bekend. Echter in het Sensoriek menu blijft de waarde bij Wiel op 0 staan en dat is dus schijnbaar niet goed. Dit heb ik ook de dealer uitgelegd, maar die hebben echt geen idee waar ze het zoeken moeten.

Ik heb ergens gelezen dat voor sommige auto's een pulsegever nodig is. Ik heb geen idee wat dit is, maar zou mijn Skoda Octavia 2 dit wellicht nodig hebben?

Groet,

Dave

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ik heb ergens gelezen dat voor sommige auto's een pulsegever nodig is. Ik heb geen idee wat dit is, maar zou mijn Skoda Octavia 2 dit wellicht nodig hebben?
Dat denk ik niet. Maar als Higgy meeleest weten we het gauw :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

De O2 heeft een prima puls aan boord. Die kun je òf (duur) van je CAN-bus halen met een interface, of (eenvoudig) door je dealer achter je dashboard aan laten sluiten. Ik meen pin 28, maar een goede dealer (de jouwe dus niet) dient dit te weten. Kijk uit met zelf verwijderen van de klokkenunit: perspex barst makkelijk. Laat dat de dealer dus maar doen.
Welke plaats woon je cq. zit je dealer?
Kijk voor GOEDE Skoda-dealers ook eens op www.skodaforum.nl, daar beoordelen we ze knap kritisch.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
relax
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 mei 2006 17:45

Bericht door relax »

Hoi,

Hier iemand met eenzelfde verhaal: reversepuls wijzigt mooi met schakekelen van 0 naar 1 bij achteruit, de GPS krijgt een goede 3D fix maar de Cascade blijft bij Wiel 0 zeggen.... (tijdens rijden natuurlijk).

Ik heb een Chrysler Voyager en de speedpulsdraad is door een officiele CHrysler Dealer aangesloten.
De achterkant in de Becker had ik zelf al gedaan (de locatie is boven de Reversepuls en dat heb ik meerdere malen gecontroleerd of dat dat juist was).

Maandag ga ik op vakantie en ik kan me hooguit indenken dat de puls te zwak is, niet stabiel?!?!?!
Bij Halfords wilde iemand voor me kijken op een site van Beijer geloof ik, op die site stonden alle mogelijke aansluitpunten, maar ze gaven ook aan dat er wellicht een API tussen moest (sorry als de term niet juist is).
Het verhaal was dat het signaal wellicht versterkt zou moeten worden, dit blokje kost ongeveer 60 euro en moet aan gesloten worden op diverse kabels waaronder natuurlijk de puls maar ook constante stroom.

Ik hoop dat jullie hier blijven posten over een mogelijke oplossing,

Het forceren van het calibreren heb ik gedaan door de eerste calibratie te wissen in het 'servicetool' menu van de navigatie.


Ik hoop dat er iemand iets heeft aan mijn post, ik ga waarschijnlijk dit jaar nog maar met een Tom tom op vakantie.... ik geloof niet dat er voor maandag iemand een oplossing weet die voor mij bruikbaar is (dus laat maar zien van wel :-)).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

@Relax: denk dat jij inderdaad een API4 van Beijer nodig hebt...

@DBurger: Ik heb overigens nog even de puls van de Octavia 2 opgezocht:
Snelheidspuls: Achter het dashboard, 36 polige zwarte stekker, positie 28, wit/paarse kabel. Evt. positie 18, die nog wel zelf voorzien van pinnetje.
Achteruitrijsignaal: Onder plaat onder stuurkolom, rechts, beige stekker, positie 12, blauw/zwarte draad.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
relax
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 mei 2006 17:45

Bericht door relax »

Misschien een hele rare opmerking, maar is het dan niet zo dat de Chrysler Dealer me die info had moeten geven?

Het lijkt me dat die wel vaker navigatie inbouwen en ook deze info zou kunnen achterhalen...

Dat ik enkel en alleen om het aansluiten van de speedpuls vraagt houdt voor mij in dat die werkend afgeleverd wordt, anders heeft het aansluiten geen zin. Als een API4 nodig is voor de werking, dan valt dat bij mij onder het aansluiten van de speedpuls, maar moet ik dan melden dat die er tussen moet?

Is zo'n API4 eenvoudig aan te sluiten of moet dat ook bij het aansluitpunt? Het zou mooi zijn als je die achter de autoradio aan kunt sluiten op de stekkers.
Ik zal eens kijken of ik die site ook kan vinden en of ik er de juiste info af kan halen..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

De link naar de API is http://www.beijerautotechniek.nl/producten/api/api.htm
Op hun site http://www.beijerautotechniek.nl/AWS/Fi ... ducts.aspx vind je daarover meer informatie.
Levering van de API's is overigens niet aan particulieren maar via de dealers. Je zult daarvoor dus inderdaad bij je Chrysler dealer moeten zijn.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
relax
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 mei 2006 17:45

Bericht door relax »

Dat maakt het in ieder geval voor mij wel een stuk makkelijker, ik zal ze de info mailen (in het geval ze zelf nog niet zo ver waren..)

Dank u voor de info!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dburger
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 apr 2006 17:28

Bericht door dburger »

Higgy schreef: @DBurger: Ik heb overigens nog even de puls van de Octavia 2 opgezocht:
Snelheidspuls: Achter het dashboard, 36 polige zwarte stekker, positie 28, wit/paarse kabel. Evt. positie 18, die nog wel zelf voorzien van pinnetje.
Achteruitrijsignaal: Onder plaat onder stuurkolom, rechts, beige stekker, positie 12, blauw/zwarte draad.
Bedankt voor deze informatie. Aanstaande donderdag laat ik het de dealer nog 1 keer proberen voordat ik er een echte inbouwspecialist naar laat kijken. Met bovenstaande informatie moeten ze het toch goed kunnen aansluiten, lijkt me!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

relax schreef:Dat maakt het in ieder geval voor mij wel een stuk makkelijker, ik zal ze de info mailen (in het geval ze zelf nog niet zo ver waren..)

Dank u voor de info!
Toch even voor de goede orde: Ook een API heeft een puls nodig om te kunnen functioneren :idea:
Oftewel, als je nu helemaal geen puls doorkrijgt omdat er iets verkeerd aangesloten is door de dealer, zal een API niet helpen.
Het beste is een oscilloscoop aan de puls te hangen en dan te kijken of 'ie überhaupt doorkomt. Aan de hand daarvan kan er gekeken worden wat de beste oplossing is.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dburger
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 apr 2006 17:28

Hij doet het!

Bericht door dburger »

Gisteren heb ik mijn auto naar de dealer gebracht om voor de derde keer mijn navigatie te laten nakijken. De eerste opmerking die ik kreeg was dat het wat bedrading betreft allemaal goed was aangesloten, dus waarom zouden ze nu kostenloos nog een keer alles moeten nalopen. Ik kon mezelf gelukkig inhouden en heb nog een keer netjes uitgelegd dat als je een radio/navi laat inbouwen je ook mag verwachten dat deze het doet.

De monteur die het apparaat de tweede keer heeft gecontroleerd (andere collega had hem ingebouwd) hoorde mijn verhaal ook aan en toen ik aangaf dat volgens mij de pulse niet goed werkte, gaf hij aan dat hij eigenlijk alleen gecontroleerd had of de bedrading aangesloten was. En aangezien dat zo was concludeerde hij dat het apparaat goed zou moeten werken. Niet dus.....hij gaf zelf toe dat het misschien handig was geweest om de aangesloten draad eens door te meten.

Zo gezegd zo gedaan...en ja hoor geen goede pulse op de aangesloten draad. De aangesloten draad was weliswaar op pin 28 aangesloten (dank je wel Higgy voor deze info, met deze info hadden ze door dat ze mij niet zo maar iets konden wijsmaken!), maar naar enig uitzoekwerk en bellen met Skoda bleek dat niet voor alle Octavia's pin 28 is aangesloten. En in mijn auto was dat dus het geval. Ze hebben alsnog een pulsedraad naar pin 28 getrokken en vandaar de draad op de navi aangesloten en hij werkte direct feilloos. Daarnaast hebben ze op mijn verzoek ook de achteruit aangesloten, wederom op basis van de info van Higgy. Sterker nog, de monteur wist niet dat onder de stuurkolom hiervoor een geschikte draad aanwezig was.

Ik vind dat ze dit al direct hadden moeten constateren. Na installatie van een apparaat controleer je toch of alles werkt door bijvoorbeeld even een korte route te rijden. Hadden ze dat serieus gedaan dan hadden ze direct gemerkt dat het verkeerd zat. Excuus wat ze gaven was het feit dat er geen duidelijke handleiding bijzat (Apparaat komt uit Duitsland, maar ik had een NL handleiding gemaild). Daarnaast vind ik dat ze de draden bij eerste installatie al hadden moeten/kunnen doormeten.

Anyway, ik ben blij dat ik nu eindelijk kan navigeren. Iedereen die mij hier van inpuut heeft voorzien hartelijk dank! Ook de dealer was opgelucht dat het nu eindelijk werkte (hebben ze denk ik wel van geleerd in totaal hebben ze er drie naar moeten kijken, terwijl het ook in 1 keer goed had gekund als ze zorgvuldig te werk waren gegaan).

Ongetwijfeld dat ik de komende tijd vragen rondom dit apparaat ga krijgen. Dan weet ik dit forum weer te vinden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
relax
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 mei 2006 17:45

Bericht door relax »

Binnenkort zal ik mijn update hier plaatsen ivm een 0-speedpuls.

Ik ben net 2 minuutjes terug van vakantie, dus nog ff bijkomen ;-).

Groeten!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
relax
Starting Member
Starting Member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 mei 2006 17:45

Bericht door relax »

Nou... daar is de update dan.

Ik heb gisteren de Becker geheel gereset, alle aansluitingen gecontroleerd en de sensoriek optie maar weer eens bekeken.

Wat blijkt nu: de Cascade reageert wel degelijk op een of andere puls, maar die puls komt er alleen als ik het contact uitzet, bij de Chrysler blijft de radio dan nog even aan, en zie ik dat Wiel (speedpuls) van 0 naar 1 gaat, en als ik het vervolgens weer een keer probeer, dan gaat ie gewoon van 1 naar 2.... enzovoort.

Wat zou ik in mijn verhaal naar de Dealer kunnen melden?

Ik heb al gemeld dat ik verwacht dat ze er een API tussen moeten zetten en dat de puls wellicht toch niet op de juiste kabel zit... maar natuurlijk zeggen ze dat ze alles goed hebben gedaan.

Alvast bedankt voor eventuele hulp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Zo te lezen heeft de dealer dan toch niet de goede draad te pakken voor de puls.

Op de Petri-site worden er verschillende mogelijkheden genoemd, zie http://www.petri.de/cgi-bin/petri.cgi?k ... 2fChrysler

Ook elders vind ik vergelijkbare opgaven:
**Voyager / Grand Voyager
1991 - 1995 Kabelfarbe: weiß/orange.
Motorraum Fahrerseite, rechts neben Batterie am
Motorsteuergerät. Schwarzer Verteilerstecker ( Pin 47 ).
** Voyager /Grand Voyager
1995 - Kabelfarbe: weiß/orange.
Motorraum, Fahrerseite über Radkasten am Steuergerät.
Unterster von zwei schwarzer Steckern 30 pol. (Pin - 66) weiß-orange Nur bei Benzinmotoren !
**Voyager Diesel
1995 - Kabelfarbe: weiß/orange. Motorraum Beifahrerseite, am
Übergang zur Fahrgastzelle sind 3 Stecker übereinander.
Unterster grauer 10 Pin Stecker, PIN 4, weiß-orange Nur bei Dieselmotoren !
**Voyager 3,3l
2001- Am Motorsteuergerät (Nähe Batterie), unterer grauer Stecker, PIN 66, Kabelfarbe: blau/orange oder blau/rosa
**VoyagerCDR 2.5 Diesel
2001- Am Motorsteuergerät (Nähe Batterie), PIN55, Kabelfarbe: blau/orange

Oftewel, laat de dealer er maar eens goed me aan de gang gaan :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Becker Cascade 7944 navigatie bijwerken
    door SabineGaag » 09 dec 2018 16:01 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 1127
  • Kalibreren
    door Harryt » 24 okt 2018 13:35 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 625
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2715
  • Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
    door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 711
  • Becker Carminat 5000 doet niks meer.
    door Verstappen » 31 jul 2015 19:25 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 625
  • content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
    door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 853

Terug naar “Vaste Becker systemen”