Hallo
Ik heb tweede hand een becker 4745 gekocht. Op dit forum heb ik al veel nuttige informatie kunnen vinden die heel erg welkom was. De becker is aangesloten op het snelheidspulssignaal. Dit zat netjes al in de iso stekker in de kleuren zoals aangegeven op de tachosite. Ook het achteruit signaal heb ik aangesloten.
De Becker werkt echter niet goed en nu wil ik eigenlijk het systeem opnieuw calibreren. Volgens de meegeleverde inhouwhandleiding moet ik als ik wil calibreren eerst in de werkplaatsmodus komen dit zou kunnen door de multifunctionele knop 3 in te drukken en ingedrukt te houden en vervolgens knop 5 ook in te drukken. Ik heb dat nu meerdere malen geprobeerd maar er gebeurd niets. Ik kan dus niet kalibreren en zit eigenlijk een beetje vast helaas )-: Heeft iemand goede raad voor mij en/of tips?
Ik hoor het graag
vr Gr
Johan van 't Wout
Becker 4745 calibreren
-
- New Member
-
- Starting Member
Je moet de toets en de Nav toets indrukken dan komt er een schermpje waaruit je kunt kiezen voor links instellingen en rechts navigatie instellingen,
Wis daar je bestaande calibratie,en begin een nieuwe.
Succes.
Wis daar je bestaande calibratie,en begin een nieuwe.
Succes.
Mazda Tribute 3L V6 met Becker Traffic pro 7949
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
BECKER 4745
Hallo Jivemen
Bedankt voor je tip. Ik heb het geprobeerd en het werkt nu prima. Wel raar dat dat helemaal niet in de handleiding staat maar goed het werkt nu en daar gaat het om. Ik heb nog een vraagje die jij misschien ook weet.
Hoe schakel ik de aux functie in van de 4745. Het moet in het gebruikersmenu kunnen maar ik kan in de handleiding niet vinden hoe ik het gebruikersmenu inschakel.?
Bedankt vast
Vr Gr
Johan
Bedankt voor je tip. Ik heb het geprobeerd en het werkt nu prima. Wel raar dat dat helemaal niet in de handleiding staat maar goed het werkt nu en daar gaat het om. Ik heb nog een vraagje die jij misschien ook weet.
Hoe schakel ik de aux functie in van de 4745. Het moet in het gebruikersmenu kunnen maar ik kan in de handleiding niet vinden hoe ik het gebruikersmenu inschakel.?
Bedankt vast
Vr Gr
Johan
Hide post links |
-
- Starting Member
Knop met de toonladder symbolen (linksboven) ingedrukt houden tot submenu verschijnt
Dan via de multifunctionele toetsen naar het 2e scherm gaan en via toets "aux" in- en uitschakelen.
Wat misschieen ook wel handig is om via
http://www.becker.de/beckerCC21/www_roo ... anguage=Nl
de handleiding van de Indianapolis te openen, die is voor het overgrote deel gelijk aan de traffic pro.
Suc6
Cor
Dan via de multifunctionele toetsen naar het 2e scherm gaan en via toets "aux" in- en uitschakelen.
Wat misschieen ook wel handig is om via
http://www.becker.de/beckerCC21/www_roo ... anguage=Nl
de handleiding van de Indianapolis te openen, die is voor het overgrote deel gelijk aan de traffic pro.
Suc6
Cor
Hide post links |
-
- New Member
BECKER 4745
Nou bedankt voor de tip nu weet ik ook hoe ik aux moet inschakelen. Ik heb er een handleiding bijgekregen maar daar staan gewoon andere zaken in. Ik denk dat hij gewoon niet bij deze radio hoort.
Ik heb nog een vraagje wie weet waar ik een stekker voor de becker kan krijgen im de aux aan te sluiten. Ik heb het geprobeert met losse pinnetjes maar dat vind ik niks ik ben bang dat ze sluiting maken en dan ben ik verder van huis. Ik hoef ook geen kant en klare oplossing voor de ipod of zoiets gewoon een losse connector voor C3 dan soldeer ik het verder zelf wel.
Als iemand nog een tip voor me heeft dan graag.
Tot zover iedereen bedankt voor de tips toch te gek zo'n forum!
groetjes
Johan
Ik heb nog een vraagje wie weet waar ik een stekker voor de becker kan krijgen im de aux aan te sluiten. Ik heb het geprobeert met losse pinnetjes maar dat vind ik niks ik ben bang dat ze sluiting maken en dan ben ik verder van huis. Ik hoef ook geen kant en klare oplossing voor de ipod of zoiets gewoon een losse connector voor C3 dan soldeer ik het verder zelf wel.
Als iemand nog een tip voor me heeft dan graag.
Tot zover iedereen bedankt voor de tips toch te gek zo'n forum!
groetjes
Johan
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-