Ik heb een VDO MS 5000.
Alle randapparatuur zit nu goed, maar ik heb nu nog een (ik denk software)probleem. Diagnose geeft geen fouten aan en alle I/O waarden zijn goed.
De volgende problene doen zich voor":
1. De functie kaart gaat prima, de pijl volgt waar ik rijd, maar als ik de functie navigatie aanklik en een land wil invoeren blijft-ie steken als het balkje land van kleur verandert.
2. Als ik probeer een nieuwe taal wil invoeren blijft de software ook steken
3. Als ik nieuwe software wil laden (ik heb een originele 7.00 CD) blijft ie ook steken
4. Als ik de bestaande software (versie 6.00) opnieuw wil laden vraagt hij (in het Duits dan) oude software aden. Of ik nu ja of nee intoets, hij komt in het vorge menu terug
Is er manier om de opgeslagen software eerst te resetten ofzo?
VDO Dayton MS5000 softwareprobleem
-
- New Member
-
- Average Member
hopelijk wat antwoorden:
1-Welke cd versie gebruik je?
2-Bij sommige systemen moet je even een tijdje wachten voor dat er ook maar iets gebeurd, soms wel twee minuten, heb je dat geduld.
3- zie 2
4- logisch, want voor "haar" is versie 6.0 een oude versie dus vandaar de vraag van haar,maar ook hier heb even geduld.
Waar woont je huis anders kunnen we je ook helpen aan 7.6 de laatste nieuwe versie en de meest stabiele.
grtz
1-Welke cd versie gebruik je?
2-Bij sommige systemen moet je even een tijdje wachten voor dat er ook maar iets gebeurd, soms wel twee minuten, heb je dat geduld.
3- zie 2
4- logisch, want voor "haar" is versie 6.0 een oude versie dus vandaar de vraag van haar,maar ook hier heb even geduld.
Waar woont je huis anders kunnen we je ook helpen aan 7.6 de laatste nieuwe versie en de meest stabiele.
grtz
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Dan ga ik naar mijn werk !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Re: VDO Dayton MS5000 softwareprobleem
Ik heb het zelfde meegemaakt, volledig van de stroom,dus de Pc afkoppelen en 10 min wachten alles weer aansluiten en oké, en hij werkt weer. En de nieuwe software zo veel beter werken, heelaas heb ik niet.
Misschien als er eens een meeting is, of me iemand wil helpen.
Misschien als er eens een meeting is, of me iemand wil helpen.
Hide post links |
-
- New Member
Heren bedankt!
Ik heb de plus (contact) aan de brandstof van de brandstofpomp afgetakt, want ononderbroken bij het starten en achterin de auto voorhanden, dus het installeren lukt niet anders dan met draaiende motor en dus met een rimpelige voedingsspanning. Ik heb de plus van de ms5000 tijdelijk aangesloten op een gestabiliseerde voeding van het lichtnet. En zie: het installeren werkt. Overigens blijft het probleem dat op de oude versie 6.00 de navigatie nog niet werkt, maar na installatie van de 7.6 is alles in orde.
Ik heb de plus (contact) aan de brandstof van de brandstofpomp afgetakt, want ononderbroken bij het starten en achterin de auto voorhanden, dus het installeren lukt niet anders dan met draaiende motor en dus met een rimpelige voedingsspanning. Ik heb de plus van de ms5000 tijdelijk aangesloten op een gestabiliseerde voeding van het lichtnet. En zie: het installeren werkt. Overigens blijft het probleem dat op de oude versie 6.00 de navigatie nog niet werkt, maar na installatie van de 7.6 is alles in orde.
Hide post links |
-
- Average Member
blij te lezen dat het opgelost is.
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-