Hallo
Ik heb (Waarschijnlijk) een MFD G in mijn VW T5 zitten
Met alleen een Benelux cd erbij nu wil ik door Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland naar Italie
Welke cd's moet ik dan kopen en werken die ook met tijdelijke activerings code's??
dit zijn volgens mij dx cd's die wel tweedehands te koop zijn dan wel gedateers maar ja tis vakantie ha ha
Verder ben ik erg tevreden over mijn navigatie
Ik heb mijn mp3 speler ook telefoon via een fm zender op de radio aangesloten
Dus heb mijn eigen muziek en ook direct telefoon op mijn MFD ideaal
MFD G (Waarschijnlijk) Wil buiten de Benelux met vakantie
-
- New Member
-
- Senior Member
Afhankelijk van de details die je onderweg wilt zien zou je aan een CD Europese verbindingswegen plus evt. Italië voldoende hebben. Die zitten op dit moment in een zgn Holiday pakket bij Navshop.com (TeleAtlas)
Wat je bedoelt met tijdelijke vrijschakeling ontgaat me. Het is geen VDODayton C-IQ systeem!
Wat je bedoelt met tijdelijke vrijschakeling ontgaat me. Het is geen VDODayton C-IQ systeem!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ok dat wilde ik even weten
dus je koopt zo'n cd en dan komen er verder geen kosten meer achterweg
Ik heb er verder weinig verstand van hoor gebruik het alleen maar en aldoende leert men dus
bedankt
dus je koopt zo'n cd en dan komen er verder geen kosten meer achterweg
Ik heb er verder weinig verstand van hoor gebruik het alleen maar en aldoende leert men dus
bedankt
Hide post links |
-
- Moderator
Inderdaad, je koopt een CD en die kan je meteen gebruiken. Bij die vrijschakeling die jij bedoelt, is het alleen bij de C-IQ systemen van VDO Dayton zo dat je de CD's niet hoeft te kopen maar ze gratis krijgt (of DVD) en je dan een code koopt om hem te kunnen gebruiken.
Groeten,
Toho_NL.
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Nav 100 1 cd beschadigd ( benelux) hierop hele nieuwe set kopen?
door bassie » 23 apr 2015 15:41 » in Opel -
Reacties: 0
Weergaves: 596
-