Ik heb sinds kort een cascade 7944, maar heb er tot op heden weinig plezier van. Navigatie werkt (nog) niet, maar dit heb ik al in een ander topic beschreven. Ook kan ik geen BT verbinding krijgen met mijn SonyEricsson T630. Eigenlijk werkt dus alleen de radio (beetje zonde van zo'n mooi en duur apparaat).
Maar goed, het kan natuurlijk zo zijn dat wat betreft de BT verbinding het probleem bij de telefoon ligt, maar aangezien ik niet zo gauw een ander mobieltje met BT heb is dat lastig te checken. Wellicht dat iemand op dit forum weet of er problemen zijn met SonyEricsson toestellen en welke toestellen dan wel goed werken!
Groeten,
Dave
Cascade 7944 en SonyEricsson T630 geen Bluetooth verbinding
-
- Starting Member
-
- Starting Member
Re: Cascade 7944 en SonyEricsson T630 geen Bluetooth verbinding
Ik heb de BT verbinding ondertussen aan de praat gekregen. Ik weet niet wat ik de eerste keer fout heb gedaan, want het was eigenlijk vrij simpel.dburger schreef:Ik heb sinds kort een cascade 7944, maar heb er tot op heden weinig plezier van. Navigatie werkt (nog) niet, maar dit heb ik al in een ander topic beschreven. Ook kan ik geen BT verbinding krijgen met mijn SonyEricsson T630. Eigenlijk werkt dus alleen de radio (beetje zonde van zo'n mooi en duur apparaat).
Maar goed, het kan natuurlijk zo zijn dat wat betreft de BT verbinding het probleem bij de telefoon ligt, maar aangezien ik niet zo gauw een ander mobieltje met BT heb is dat lastig te checken. Wellicht dat iemand op dit forum weet of er problemen zijn met SonyEricsson toestellen en welke toestellen dan wel goed werken!
Groeten,
Dave
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Tsja, als jij het al niet weet....
Het enige dat ik me kan bedenken dat het niet altijd plug & play is maar dat je soms een bepaalde volgorde moet aanhouden bij het installeren en activeren. Of dat hier ook het geval was, wie weet.
Al met al: eind goed al goed
Groet,
JW
Het enige dat ik me kan bedenken dat het niet altijd plug & play is maar dat je soms een bepaalde volgorde moet aanhouden bij het installeren en activeren. Of dat hier ook het geval was, wie weet.
Al met al: eind goed al goed
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Normal Member
Eind goed als de navi tenminste gaat werken, maarja da's in principe ook allemaal vrij simpel....als je het weet.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1127