Net even van iemand met een opel de navteq 2006/07(benelux) cd in m'n carminat cd speler gestopt.
Blijkt ie ook nog te werken
Zie zo 1,2,3 geen problemen. Iemand ervaring hiermee?
Groet,
Marcel
Laguna grandt. 2005 techline Carminat werkt met Opel Navteq!
-
- New Member
-
- Normal Member
Welke Carminat is het? Is dit de meest uitgebreide met dvd, kleurenscherm (je ziet onder andere de anwb borden erop op de snelweg), mp3-wisselaar, e.d.?
Wat staat er op de dvd? Of is het echt een cd? Anders is het gewoon een vdo-dayton navigatie systeem volgens mij. Ik weet namelijk dat de cd-set die je bij de Renault-dealer kan kopen keurig op een ms5000 werkt.
Wat staat er op de dvd? Of is het echt een cd? Anders is het gewoon een vdo-dayton navigatie systeem volgens mij. Ik weet namelijk dat de cd-set die je bij de Renault-dealer kan kopen keurig op een ms5000 werkt.
Renault Laguna Carminat DVD NavTeq/Zenrin Versie 2007/2008, Europe V27
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hmmm, kan niet zeggen welk type het is.arjeh schreef:Welke Carminat is het? Is dit de meest uitgebreide met dvd, kleurenscherm (je ziet onder andere de anwb borden erop op de snelweg), mp3-wisselaar, e.d.?
Het is geen dvdspeler en zie geen anwb borden.
Volgens mij is het gewoon de Renault versie van de ms5000.
Hide post links |
-
- Senior Member
De Opel navteq CD's voor de CD70 (o.a. Astra) werken niet in een MS5000 of soortgenoten. Andersom werkt het wel.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Normal Member
Jammer dat het werkt voor je..... de dvd-navigatie welke een paar weken later uitkwam dan degene die in jou auto zit is veel mooier.
Renault Laguna Carminat DVD NavTeq/Zenrin Versie 2007/2008, Europe V27
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3