Vandaag ben ik op de gezellige meeting geweest.
Was erg interessant dat zeker en wel wat meer bijgeleerd.
Even nog paar vragen.
Als ik via de site nieuwe cd bestel van benelux en opnieuw activeer. Krijg ik dan alleen de benelux cd of heel europa toegestuurd?
En volgens de site van CIQ als ik mijn navigatie toevoeg krijg ik te zien dat ik Europa heb en MCD EUR 2004.02,
Maar hoe werkt het dan als ik dan van hun nieuwe cd's krijg?
Dit is dus allemaal nieuw voor me
Nieuwe CD's voor VDO Dayton MS4200rs
-
- Average Member
-
- Senior Member
Leuk je gisteren ontmoet te hebben, en zo te merken ben je er een boel wijzer geworden.
Over C-IQ is al een boel geschreven en ToHo (was er gisteren ook ) heeft daarover een heel goed verhaal geschreven: Wat is C-IQ nu eigenlijk?
Lees dat eens door, dan gaan er wel meer stukjes van de legpuzzle op z'n plek vallen.
In jouw situatie, met een "unlimited vrijschakeling" heb je nu de beschikking over een set TeleAtlas CD's waarmee je kunt navigeren in Europa.
Die CD's zijn zolangzamerhand behoorlijk achterhaald, zoals we gisteren al bespraken. Leidsche Rijn bijv. staat er nauwelijks op, en da's voor jou van belang.
Mijn advies was dan ook om C-IQ te bellen ( 00800 99 33 33 33, gratis als je belt via een vaste lijn)
Als je dan de Navi-ID code opgeeft (8 cijfers plus letters) kun je met hen overleggen hoe je de huidige "unlimited" omzet naar een "limited" abonnement, met als suggestie een Benelux abo af te sluiten voor twee jaar. Dat kost je dan € 159,- voor die twee jaar.
Je krijgt dan van C-IQ een code van 16 cijfers en letters die je in je 4200 moet ingeven. Voorts krijg je van C-IQ een nieuwe set 2006/07 CD's, van TeleAtlas of Navteq, afhankelijk van wat je met hen afspreekt, en daarmee kun je gaan navigeren in de Benelux.
Nieuwe Updates, die zo om de 9 à 12 maanden verschijnen worden je dan gratis toegestuurd.
Als je nou een keertje een paar weken met vakantie wilt naar Duitsland, boek je voor een bepaalde periode Duitsland. Daarvoor krijg je dan weer een code die je moet ingeven, waarmee Duitsland voor die periode vrijgeschakeld is. Een maandje Duitsland kost je dan € 19,99, en dan rij je met het meest actuele kaartmateriaal.
Voor een overzicht van prijzen kun je ook kijken op http://www.c-iq.nl
Een beetje duidelijker zo?
Groet,
JW
Over C-IQ is al een boel geschreven en ToHo (was er gisteren ook ) heeft daarover een heel goed verhaal geschreven: Wat is C-IQ nu eigenlijk?
Lees dat eens door, dan gaan er wel meer stukjes van de legpuzzle op z'n plek vallen.
In jouw situatie, met een "unlimited vrijschakeling" heb je nu de beschikking over een set TeleAtlas CD's waarmee je kunt navigeren in Europa.
Die CD's zijn zolangzamerhand behoorlijk achterhaald, zoals we gisteren al bespraken. Leidsche Rijn bijv. staat er nauwelijks op, en da's voor jou van belang.
Mijn advies was dan ook om C-IQ te bellen ( 00800 99 33 33 33, gratis als je belt via een vaste lijn)
Als je dan de Navi-ID code opgeeft (8 cijfers plus letters) kun je met hen overleggen hoe je de huidige "unlimited" omzet naar een "limited" abonnement, met als suggestie een Benelux abo af te sluiten voor twee jaar. Dat kost je dan € 159,- voor die twee jaar.
Je krijgt dan van C-IQ een code van 16 cijfers en letters die je in je 4200 moet ingeven. Voorts krijg je van C-IQ een nieuwe set 2006/07 CD's, van TeleAtlas of Navteq, afhankelijk van wat je met hen afspreekt, en daarmee kun je gaan navigeren in de Benelux.
Nieuwe Updates, die zo om de 9 à 12 maanden verschijnen worden je dan gratis toegestuurd.
Als je nou een keertje een paar weken met vakantie wilt naar Duitsland, boek je voor een bepaalde periode Duitsland. Daarvoor krijg je dan weer een code die je moet ingeven, waarmee Duitsland voor die periode vrijgeschakeld is. Een maandje Duitsland kost je dan € 19,99, en dan rij je met het meest actuele kaartmateriaal.
Voor een overzicht van prijzen kun je ook kijken op http://www.c-iq.nl
Een beetje duidelijker zo?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
Was jij diegene dan die bij mij in de auto kwam zitten??
Maar ik heb inderdaad gebeld.
De nieuwe software en kaarten zijn onderweg.
En ik ben van plan om Benelux gewoon als abb te nemen voor 2 jaar.
Maar als ik dan nieuwe cd's krijg, krijg ik die dan allemaal of alleen van de benelux?
Groetjes en bedankt nog voor alles
Maar ik heb inderdaad gebeld.
De nieuwe software en kaarten zijn onderweg.
En ik ben van plan om Benelux gewoon als abb te nemen voor 2 jaar.
Maar als ik dan nieuwe cd's krijg, krijg ik die dan allemaal of alleen van de benelux?
Groetjes en bedankt nog voor alles
Hide post links |
-
- Senior Member
Inderdaad, dat was ik
Nu je nieuwe CD's krijgt komen ze allemaal, je hebt dan de hele Europa set te pakken. En dus heb je geen extra CD's nodig als je naar het buitenland wilt navigeren, maar dan moet je dus wel die CD's vrijschakelen dmv een code die je van C-IQ kunt kopen. Zie m'n eerder posting.
Welke CD's ga je nu krijgen, de TeleAtlas of die van Navteq?
Groet,
JW
Nu je nieuwe CD's krijgt komen ze allemaal, je hebt dan de hele Europa set te pakken. En dus heb je geen extra CD's nodig als je naar het buitenland wilt navigeren, maar dan moet je dus wel die CD's vrijschakelen dmv een code die je van C-IQ kunt kopen. Zie m'n eerder posting.
Welke CD's ga je nu krijgen, de TeleAtlas of die van Navteq?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Average Member
Dat weet ik eigenlijk niet..
Ik zie wel wat er komt.
Ik hoop diegene die ik al had daar ben ik wel aan gewend nu.
Anders bellen we weer gewoon toch?
Ik neem aan da thet makkelijk is om ze zo om te ruilen?
Ik ga nu op zoek naar de afstandsbediening voor die radio, schijnt nog makkelijker te gaan dan met invoeren.
Wist niet eens dat die een afstandsbediening had, infra rood dan.
Ik zie wel wat er komt.
Ik hoop diegene die ik al had daar ben ik wel aan gewend nu.
Anders bellen we weer gewoon toch?
Ik neem aan da thet makkelijk is om ze zo om te ruilen?
Ik ga nu op zoek naar de afstandsbediening voor die radio, schijnt nog makkelijker te gaan dan met invoeren.
Wist niet eens dat die een afstandsbediening had, infra rood dan.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 59