Clarion vrx613r
-
- New Member
Clarion vrx613r
Ik heb sinds kort een 613 r werkt goed maar ik als ik hem op tv zet heb ik wel geluid maar geen beeld kabel van de handrem is niet aan gesloten maar is doorgelust door vorige eigenaar kan dat alvast bedankt voor de tips complimente voor de website al veel hulp aan gehad
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
En zo hoort het ook, behalve als je stilstaat. Dus wat is nu je probleem?als ik hem op tv zet heb ik wel geluid maar geen beeld
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Het probleem is dat ik geen beeld heb maar wel geluid mvg Poppeltje
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat zeg ik al, zo hoort het ook. Neem aan dat je wilt kijken tijdens rijden. Of alleen de bijrijder.
Je wordt verondersteld geen TV te kijken tijdens het rijden. De fabrikant die dit zou faciliteren riskeert een hele grote aansprakelijkheid voor de gevolgen hiervan.
Dat jij iemand doodrijdt tijdens het rijden is jouw verantwoordelijkheid en ons probleem.
Je wordt verondersteld geen TV te kijken tijdens het rijden. De fabrikant die dit zou faciliteren riskeert een hele grote aansprakelijkheid voor de gevolgen hiervan.
Dat jij iemand doodrijdt tijdens het rijden is jouw verantwoordelijkheid en ons probleem.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-