Betreft:AVIC-X1
Het schijnt dat je er ook TV mee kan kijken onderweg, maar hoe?
heb je daar nog een hulpmiddel bij nodig?
en kan dat via Diggi Tenne zoniet waar dan wel wie weet er hier iets meer over?
wat kost dat?
BVD

G@@@RT
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
't Zal dan wel een kwestie van slijtage van het geheugen zijn, maar ik kan me dit zó niet herinneren, da's echt dom dusGerritje schreef:Bn jij echt zo dom of doe je maar alsof.
Enige tijd geleden hebben we op dit forum besloten over dit soort verkeersveiligheid belemmerende vragen geen antwoord meer te geven.
Hide post links |
Hoezo dom.....JW schreef:'t Zal dan wel een kwestie van slijtage van het geheugen zijn, maar ik kan me dit zó niet herinneren, da's echt dom dusGerritje schreef:Bn jij echt zo dom of doe je maar alsof.
Enige tijd geleden hebben we op dit forum besloten over dit soort verkeersveiligheid belemmerende vragen geen antwoord meer te geven.![]()
Derhalve roep ik bij deze je hulp in om dat geheugen op te frissen.
Uiteraard herinner ik me wel een discussie hierover, zie ook viewtopic.php?p=16312#16312 , lees die maar eens incl. de laatste bijdrage van de politieman.
Groet,
JW
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
of het nou niet of wel mag ik doe het gewoonDVDGuy schreef:Wie zegt overigens dat er niet uitsluitend achterin de auto gekeken wordt en dat mag gewoon
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dat handrem verhaal is te omzeilen iemand met een beetje verstand van electro ziet het meteenGene schreef:De aansluitingen zijn over het algemeen zo gemaakt dat je na installatie pas tv kunt kijken zodra de auto stil staat en de handrem is aangetrokken. Vooral in Duitsland wordt er ZEEER streng gelet op tv aktiviteiten als je aan het rijden bent. Als zou de monitor niet jouw richting op staan... ben je nog het haasje. Lullig maar waar.
Wat betreft jouw oorspronkelijke vraag wat moet je doen enz.. Je hebt tenminste een tv tuner en speciale antennes nodig. Dit als je analoog wilt kijken. Wil je daarintegen digitaal, dan is hiervoor al aangegeven wat daar bij komt kijken.
Is dit een voldoende antwoordt op jouw basisvraag ???
Hide post links |
Hide post links |
Ziehier een foto en zeg maar waar je naar wilt kijken NED 1,2,3,RTL4,5,7, enz.enzGerben v L schreef:Wat heb je allemaal nodig om er TV op te kijken NED; 1,2 en 3 is voor mij genoeg!
lijkt me wel gaaf![]()
Ik hoor graag hier meer over!
BVD
Gr Gerben
Hide post links |
Hide post links |