Ik heb een perfect werkend 522systeem met kleurenmonitor en alle mogelijkheden die de 059 NIET heeft aangesloten op de RC959.Ik dacht dat de begeleidingsboodschappen op dezelfde manier zouden worden doorgegeven,omdat de DB+ en - lijnen en de CARINaudioverbinding op dezelfde punten gespecificeerd staan en dus aangesloten op de 959 blijven.
Maar helaas....alleen een pruttelstemmetje uit het luidsprekertje bij het beeldschermpje.
Heeft iemand ervaring?Er schijnt ook nog een (niet gespecificeerde) luidsprekeruitgang op de plug te zitten.
Ik zie alleen B2 en tegenoverliggend punt vrij.Iemand ervaring?
Weet iemand of ook de TMC/RDS via de DB+/- lijnen beschikbaar komen aan de 522??
Philips Carin 520/522 i.p.v. Philips Carin 059
-
- New Member
-
- Senior Member
Voor mijn begrip: Je hebt nu een complete Carin 522 (of is het een 520 met 4:3 scherm?), en je wilt proberen die ook nog aan te sluiten op de RC959? Met als doel om de stem via je radio te laten lopen?
En voorts wil je de RC 959 als TMC bron gebruiken voor je Carin 522?
En je wilt een externe luidspreker aansluiten op je Carin 522? Op welke computer is dat, de 22SY 586 of de 587?
Laat even weten wat je bedoeling is, dan heb ik hierop denkelijk wel de antwoorden
Groet,
JW
En je wilt een externe luidspreker aansluiten op je Carin 522? Op welke computer is dat, de 22SY 586 of de 587?
Laat even weten wat je bedoeling is, dan heb ik hierop denkelijk wel de antwoorden
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb een complete CARIN 522,een 587 met versie 4.8 zo eentje met een breedbeeldscherm met plat stekkertje.JW schreef:Voor mijn begrip: Je hebt nu een complete Carin 522 (of is het een 520 met 4:3 scherm?), en je wilt proberen die ook nog aan te sluiten op de RC959? Met als doel om de stem via je radio te laten lopen?
Groet,
JW
Hij is aangesloten op de stekkers van de voormalige 059.Inmiddels heb ik een mutesignaal ontdekt,waarmee ik het gewauwel van de RC959 kan onderdrukken tijdens routemeldingen van de 522.Deze zijn nu zeer goed verstaanbaar,zodat ik op dit punt geen verdere actie onderneem.Puur uit interesse ben ik benieuwd waarom het audiokanaal naar de RC959 niet werkt terwijl hij voor de 522 op dezelfde punten gespecificeerd staat als op de 059.
Dat brengt me dan op de DB+/- verbindingen.Deze staan ook op dezelfde punten gespecificeerd.
Mijn vraag is nu:kan ik RDS en TMC vanuit deze lijn binnenkruien op de 522???
Volgende vraag betreft upgraden.Ik hoor van die griezelverhalen dat als er een CD-leesfout optreedt of het proces wordt (bv door stroomuitval) onderbroken,dan kan ik de navigatiecomputer op de schrothoop gooien.
Wat is hiervan waar?
Bedankt alvast voor de supersnelle supergoeie reactie.
Lex
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3