Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maarre, over welke update heb je het eigenlijk?
Op jouw TA zit vermoedelijk 1.0, en er is een versie 1.2 die echter niet los verkocht wordt. Dit is dan ook géén kaartupdate, maar een kleine aanpassing in de besturingsSW.
Een kaartupdate, die dan versie 2.0 zal gaan heten wordt niet voor het laatste kwartaal van dit jaar verwacht.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Die kaartupdate 2.0 zul je niet via het net kunnen downloaden, die zal tzt bij de Beckerdealer te koop zijn.
Op het duitse forum wordt daarvoor een prijs van € 199,- genoemd, dezelfde als die voor de kaartupdates van de vaste systemen. Wat het straks in het echie gaat worden zullen we moeten afwachten, dat zal nog wel een half jaartje duren.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Mijn navigatiesysteem is Discover media van VW in een Golf 7. Nu wil ik deze updaten, maar het past niet op kaarten wat bij de golf zit.
Want de update is groter dan 7 gb. Nu had ik een scandisk 16 gb sd kaartje ( wat ook zou kunnen ), maar...
Vandaag een update moeten doen met garmin express,update is nu 8.50.
Nu krijg ik sinds de update het icoon links onder in het scherm met de snelheid erop, niet meer.
Eerder werd dit weergegeven,en ook een acoustisch signaal bij het overschrijden van...
Ik heb sinds kort een andere auto met daarin een Becker Traffic Pro navigator daarin.
Alleen de kaarten die daarbij zitten zijn hopeloos verouderd , Traffic Pro Version 6.0 Europa. Dat zou ik graag anders zien.
Nu lees ik dat er reeds een versie...
Beste mensen,
Sinds kort zijn wij in bezit van een Renault Megane bouwjaar 2013. Dit is onze eerste auto met ingebouwd gps systeem.
Nu blijkt dat de materiaal van het ingebouwde navigatie systeem niet actueel is.
Wie kan mij helpen om het...
Ik heb een tweede hands TomTom start van iemand gekocht en wil de kaart updaten. Mijn vraag is welke navcore en boolloader heb ik daarvoor nodig. Het gaat om de kaart: western europe
Ik heb nu enige maanden de Garmin 50 in gebruik en constateer nu dat de navigatie soms verkeerd gaat
omdat hij bepaalde wegwijzigingen en straten in nieuwbouwwijken niet kent.
Vooral bij Amsterdam gaat het fout op de snelweg.
Nu wil ik het systeem...