Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo,
is het mogelijk om een avic 9 te koppelen aan een scherm van "derden" oftewel hoe maak ik van de pioneer stekker een gele, witte en rode tulp stekker??
Daar ben ik ook achtergekomen via allerlei (?) omzwervingen en het almachtige google.
In de handleiding wordt ook gesproken over de cd-ts36, dit is een speakertje met een infra-rood oogje erin verwerkt.
Na telefoongesprekken met Pioneer Nederland weet ik inmiddels dat dit niet bedoelt is voor de europesche markt
Ik zou graag in contact komen met iemand die zoiets heeft of denkt te kunnen (na)maken om mijn plannen toch te kunnen uitvoeren.Ik heb een kabel om te verbouwen dus als er iemand is die de penbezetting weet is het misschien mogelijk om het voor elkaar te krijgen.
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Dan ga ik naar mijn werk !
Goedemorgen Forumleden , heb sinds kort camper met Zenec navi. Wil het apparaat gebruiken om geluid van tv via luidsprekers te gebruiken. Als ik Bluetooth zendertje aanmeld ziet de Zenec hem wel, maar na invoeren van wachtwoord gaat het koppelen...
Hallo ik heb sinds kort een pioneer avic x1 ingebouwd.
Bij deze radio zat geen navigatie disc deze beeld via marktplaats en gekregen maar nu geeft hij aan gelieve juiste disc in te voeren.......reading error.
Wie o wie kan mij hier mee helpen??
Hallo,
pioneer avic 900bt, is mijn systeem, heb bij speedcamupdates.com flitspalen gedownload, en deze vervolgens in mijn systeem geladen volgens beschrijving.
Zie nu wel de kleine flitspaalicoontjes staan op de kaart, maar krijg helaas geen...
Graag zou ik het forum de volgende vraag voorleggen.
In mijn recent gekochte audi A3 zit een pioneer F 960 Dab systeem aangesloten op een bose installatie.
Werkt op zich uitstekend, alleen zit ik met de volgende vraag.
Als ik de verlichting...
Voor het eerst in mijn leven een auto met een Pioneer Navigatie. Krijg hem redelijk aan de gang maar zou er graag nieuwe kaarten op willen hebben en daar kom ik gewoon niet uit. Heb werkelijk alle kanalen geprobeerd, Pioneer...
Hoe moet ik te werk gaan voor kaart update????
Heb van Pioneer 5 jaar update gekregen.
Heb dus de code van hun allemaal legaal.
Moet ik dat eerst op een sticky laden en dan in het toestel uitvoeren????
Hallo allen, ik heb het volgende probleem met mijn Avic-F950Bt. De touchscreen reageert niet meer, de accu eraf gehaald en nu vraagt het systeem om het wachtwoord en beeldscherm reageert nog steeds niet. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?