Hallo,
is het mogelijk om een avic 9 te koppelen aan een scherm van "derden" oftewel hoe maak ik van de pioneer stekker een gele, witte en rode tulp stekker??
Alle serieuze info is welkom
Pioneer Avic 9 koppelen aan schermen van derden?
-
- Average Member
-
- Average Member
Avic 9
Hi, op zich is dit mogelijk Er bestaat een connectionbox voor de AVIC9. Dit is de CD-RGB26.
Mocht het nog nodig zijn, heb ik deze nog nieuw in doos liggen.
Mocht het nog nodig zijn, heb ik deze nog nieuw in doos liggen.
Peugeot 307 voorzien Pioneer HD3-BT 8)
-Ik ben bijna nooit thuis en als ik thuis ben moet ik atijd weer weg!-
-Ik ben bijna nooit thuis en als ik thuis ben moet ik atijd weer weg!-
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
Daar ben ik ook achtergekomen via allerlei (?) omzwervingen en het almachtige google.
In de handleiding wordt ook gesproken over de cd-ts36, dit is een speakertje met een infra-rood oogje erin verwerkt.
Na telefoongesprekken met Pioneer Nederland weet ik inmiddels dat dit niet bedoelt is voor de europesche markt
Ik zou graag in contact komen met iemand die zoiets heeft of denkt te kunnen (na)maken om mijn plannen toch te kunnen uitvoeren.Ik heb een kabel om te verbouwen dus als er iemand is die de penbezetting weet is het misschien mogelijk om het voor elkaar te krijgen.
In de handleiding wordt ook gesproken over de cd-ts36, dit is een speakertje met een infra-rood oogje erin verwerkt.
Na telefoongesprekken met Pioneer Nederland weet ik inmiddels dat dit niet bedoelt is voor de europesche markt
Ik zou graag in contact komen met iemand die zoiets heeft of denkt te kunnen (na)maken om mijn plannen toch te kunnen uitvoeren.Ik heb een kabel om te verbouwen dus als er iemand is die de penbezetting weet is het misschien mogelijk om het voor elkaar te krijgen.
Heb ik alles ? Bord voor mijn kop, stuk in mijn kraag, brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, water in mijn handen, lood in mijn schoenen ?
Dan ga ik naar mijn werk !
Dan ga ik naar mijn werk !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Zenec NC 37110 koppelen met Bluetooth zendertje
door pehvanderwal » 13 apr 2020 11:10 » in Overige merken -- MOBIEL -- -
Reacties: 0
Weergaves: 325
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 798
-
-
Weergaves: 580
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1113
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 924
-
-
Weergaves: 468
-
-
Pioneer avic f80DAB
door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 543
-