Beste vrienden,
ik heb deze week een nieuwe (tweedehands!) auto gekocht, welke voorzien is van een Carin 522/520 navigatiesysteem.
Dit systeem is netjes ingebouwd en de bedienigsknopjes aan de bovenzijde van het scherm zijn niet meer bereikbaar.
Nu is de helderheid zeer laag, en deze wil ik dus verhogen. Hiervoor moet ik volgens de bedieningshandleiding de knopjes aan de bovenzijde van het scherm bedienen. Moet ik nu het dispay uitbouwen, of zijn er andere mogelijkheden. (uitbouwen is een hels karwei!!).
Kan iemand me helpen??
Philips Carin 522/520: brightness instellen
-
- New Member
-
- Senior Member
Er zit niks anders op, helaas.....
Doe dat instellen overigens wel als de monitor op temperatuur is, als 'ie koud is zal het sowieso wat vaagjes zijn.
Welke monitor heb je overigens, is dat de 16:9 522 met drie knopjes bovenop of de 4:3 520 met 4 knopjes?
Van die laatste zijn alleen de rechtse twee actief, de Brightness en de Volume dus. De Color en Tint hebben geen functie.
Groet,
JW
P.S. De Mod zal dit wel verplaatsen naar de VDO-Philips sectie
Doe dat instellen overigens wel als de monitor op temperatuur is, als 'ie koud is zal het sowieso wat vaagjes zijn.
Welke monitor heb je overigens, is dat de 16:9 522 met drie knopjes bovenop of de 4:3 520 met 4 knopjes?
Van die laatste zijn alleen de rechtse twee actief, de Brightness en de Volume dus. De Color en Tint hebben geen functie.
Groet,
JW
P.S. De Mod zal dit wel verplaatsen naar de VDO-Philips sectie
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Het is inderdaad verplaatst .
Toho_NL.
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 751