Hoi,
Heb een andere auto gekocht met er in een philips carin. Nu wilde ik er een andere cd in doen en dit ging nog net. Helaas de cd werkte niet, scherm geen cd in navigatie, maar nu krijg ik hem er niet meer uit. Als ik op het knopje druk, gaat er wel van alles rattelen maar er komt niks uit. Is er een ergens een reset button of iets dergelijks?
Iemand een idee wat ik moet doen?
Mvg,
Armando
Philips Carin 522: CD komt er niet uit
-
- Junior Member
-
- Moderator
Je zou kunnen proberen om de knop langere tijd ingedrukt te houden. Wellicht biedt dit een oplossing. Of anders de navigatiecomputer enige tijd van de stroom halen (stekker eruit) en dan weer inschakelen (en natuurlijk op de knop drukken). Dit zijn enkele opties die wellicht werken. Een andere optie is dat ie naar de reparateur moet, maar eerst zou je dit nog kunnen proberen.
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Philips Carin 522: CD komt er niet uit
Wat voor CD? Waarom ging die er moeilijk in, zat daar iets opgeplakt of zo?abena schreef:Hoi,
Heb een andere auto gekocht met er in een philips carin. Nu wilde ik er een andere cd in doen en dit ging nog net. Helaas de cd werkte niet, scherm geen cd in navigatie, maar nu krijg ik hem er niet meer uit. Als ik op het knopje druk, gaat er wel van alles rattelen maar er komt niks uit. Is er een ergens een reset button of iets dergelijks?
Iemand een idee wat ik moet doen?
Mvg,
Armando
En deed 'ie het met de oorspronkelijke CD wel normaal? En die ging er gewoon uit toen je op de knop drukte?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 751