Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
In mijn leaseauto wilde ik mijn mio kunnen plaatsen zonder veel te moeten verbouwen. Omdat mijn auto ook een warmtewerende voorruit heeft was ik blij met de externe antenne die meegeleverd werd. De antenne heb ik bij het tolgat geplaatst door deze met dubbelzijdig plakband op de spiegel te monteren.
Een Peugeot, zo te zien?Dan heb je je antenne (vanwege die warmtewerende voorruit) inderdaad goed gemonteerd.
Maar hangt die PDA niet een beetje irritant in je beeld? Plus dat snoer eronderaan...
Waarom niet je PDA met een houder op een luchtrooster? Snoertjes netjes wegwerken...antenne kan op die plek blijven: kabel van antenne langs dak en A-stijl wegwerken...
Of de PDA links van de bestuurder op het dashboard?
't Zijn maar wat overpeinzingen hoor...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
Die oplossing voor de "muis" is een goeie. Veel te weinig mensen beseffen dat die plek uitstekend is als je, zoals in jouw Peugeot een ww-vooruit hebt.
In mijn auto zit zo'n transponder voor de télépéage op die plek, dat werkt daar prima. Aan de andere kant van de spiegel zou dan nog een muis kunnen...
Maarre, loop jij nu niet het risico tegen een "PDA-boete" op te lopen
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Een boete? Ik hoop 't niet zeg. Vanaf mijn zitplaats zit dat ding nauwelijks in de weg, ik heb goed zicht verder en kom regelmatig politieauto;s tegen op de weg.
MAar goed, je kunt 'm natuurlijk ook lager monteren, bijvoorbeeld in een Brodit houder die je in de ventilatiesleuven monteert.
Wat tape betreft, koop een goed merk. Van Tesa heb je de powerstrips en die gaan veel langer mee dan een rolletje merkloos dubbelzijdig.
door hansvanstraaten » 27 feb 2015 15:17 » in Citroën
Ik heb een Citroen C4 Grand Picasso uit 2009 met een Navidrive.
Nu wil ik een achteruitrijcamera monteren op het Navidrive scherm. Het scherm moet overschakelen naar de achteruitrijcamera bij achteruit schakelen. Welke aansluiting doet dit?
De...
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Peugeot 406 break 2003 gekocht.Bij deze auto zit navigatie ingebouwd.Maar ik mis de cdrom voor deze auto.Hoe ken ik hier aankomen.
Bij peugeot dealer gevraagd ,maar had deze niet.
Hallo ik zit met een probleem en dat is ik heb een din 2 radio uit china met IGO-Primo navigatie er op maar wil er graag tomtom op hebben ik heb zelf een tomtom xxl en heb deze software naar een lege sd kaart gekopieerd maar als ik deze kaart in...
Ik heb een pioneer CNDV-50MT radio in mijn camper. Ik kan de achteruitrijcamera niet meer gebruiken vandaar dat ik een mogelijkheid zoek om hem weer op te starten. Wie kan mij helpen aan de dvd CNDV 50 MT, of wil hem tegen betaling even lenen zodat...
Goedemiddag,
Ik heb deze nav.in mercedes A klasse maar kan wel bellen met nav toets maar niet gebeld worden .de toetsen reageren dan niet.Aan het stuur werkt het ook niet.
Mijn tel.is galaxy s4 samsung .
Ik hoop dat u mijn vraag begrijpt en dat u...
Ik heb een vraagje. Ik heb een Hyundai I30 met daarin een pioneer 2 din navigatie radio met stuurbediening en usb die ik wil vervangen voor een andere 2 din navigatie radio. Maakt het uit wat voor system dat ik koop? Als er die...