![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Groetjes,
Toho_NL.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Check even goed bij C-IQ of dat wel kanritselaar schreef:.....
Ook verwijzen ze in de brief naar PayTMC.
Ik denk dat ik van mijn saldo wat nog bij C-IQ staat, maar wat prepaid ga kopen, dan kan ik deze af en toe een dagje gebruiken om bijv PayTMC eens te proberen.
Frits de Laar
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bij mijn NT is dat op de 80km zone op de parallelbaan van de A12 bij Utrecht in orde, zowel de noord- als de zuidbaan. Je krijgt keurig een pop-up met begin/einde trajectcontrole en een bord 80km.Gentry schreef:Ik rijd inmiddels ook met de nieuwe dvd, TA, en ben bijzonder verheugd met de eerste resultaten. Veel verbeteringen en een logischer route vanaf werk naar huis, was bij oude versies (TA en NT) via snelweg, nu binnendoor. Rondweg Veenendaal en aansluiting klopt ook, erg prima. Nu nog ff trajectcontroles checken.
Ik ga wat verder testen nog
Hide post links |
Is daarbij ook TMC-Pro in D en V-Trafic in F vrijgeschakeld?Gentry schreef:ik rijd op demo.
wat moet ik checken voor je?
Hide post links |
Welke landen zijn er nieuw bijgekomen t.o.v. de 2005/06 DVD? Dan hebben we een officiële bevestiging van de nieuwe landen (die van Navteq hadden we al vastgesteld).Gentry schreef:ik rijd op demo.
wat moet ik checken voor je?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Rusland is 2451 km vanaf hier.Toho_NL schreef:Rusland ook? Dan heb je zeker zo'n handelaarsvrijschakeling. Voor zover ik te horen heb gekregen is het nog niet mogelijk dit land vrij te schakelen... Het testen van de nieuwe landen kan door te kijken of de volgende landen erop staan (te selecteren zijn):
Belarus, Greece, Hungary, Lithuania, Romania and Russia.
Dit zijn, voor zover mij bekend, de nieuwe landen op de DVD. Als je dit kan bevestigen dan weten we dat zeker.
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Hide post links |
Hide post links |
Ik weet wat Belarus en Lithuania zijn, maar staan niet in de lijst.Toho_NL schreef:Belarus is Wit-Rusland en Lithuania is Litouwen. Staan deze er wel in? En kan je Servië en Joegoslavië wel selecteren (ondanks dat ze grijs zijn)? Dan staan ze in elk geval wel op de DVD, alleen heb je dan nog geen juiste code voor die landen.
In elk geval bedankt voor het opzoeken. Rusland is wel een eind weg, maar dat wisten we natuurlijk al.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |