Nog iets nieuws gevonden op de website van C-IQ qua reisgidsen. Volgens mij bestond dit product nog niet (kan iemand dit bevestigen?) en ik ben dan ook benieuwd wat dit inhoudt:
Postcode Gids NL
Uiteraard zal het hier gaan om een gids met postcodes, maar wat ik me afvraag is wat je hiermee kan. Kan je alleen postcodes opzoeken of betekent dit dat je kan zoeken met postcodes of wellicht iets heel anders? Iemand een idee? Als de nieuwe CD's / DVD er is kan dit geprobeerd worden middels de preview-mogelijkheid.
Normale vrijgave kost trouwens €2,99 voor 1 dag, €9,99 per maand en €14,99 voor een heel jaar. Voor Groot-Brittannië is er de Postal Code Finder UK (even duur). Voor de andere landen bestaat zo'n gids niet.
Tevens nieuw (reisgids):
Tele Atlas Ski Guide D/A/CH/I/F
Deze kost ook €2,99 voor 1 dag, €9,99 per maand en €14,99 voor een heel jaar. Of dit alleen maar de plaatsnamen zijn of dat er ook uitgebreide informatie bij staat (qua grootte van het gebied, aantal liften, prijzen skipassen, etc.) weet ik niet. Ook dit is een interessante voor de preview
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!