TMC-bereik in het buitenland met een VDO Dayton MT5011
-
- Junior Member
TMC-bereik in het buitenland met een VDO Dayton MT5011
Ik wil een TMC 5011 aansluiten op een carin 522 (op deze kan ik niet manueel de zenders zoeken, wordt dus automatisch gedaan)Tot welke landen (héél europa?)heb ik deze filemeldingen en alternatieve routes berichten, is de deze ook beperkt doordat ik niet manueel mijn zenders kan zoeken
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Re: TMC-bereik in het buitenland met een VDO Dayton MT5011
Ondertussen heb ik een 5010/01 gekocht maar nog niet aangesloten. Ik heb ook vernomen dat een TMC goed kan gebruikt worden voor nederland en duitsland, daar hebben ze redelijk wat zenders of kanalen voor TMC-ontvangst. Hoe zit het eigenlijk met de ontvangsten voor Belgie en omliggende landenjorge 001 schreef:Ik wil een TMC 5011 aansluiten op een carin 522 (op deze kan ik niet manueel de zenders zoeken, wordt dus automatisch gedaan)Tot welke landen (héél europa?)heb ik deze filemeldingen en alternatieve routes berichten, is de deze ook beperkt doordat ik niet manueel mijn zenders kan zoeken
Hide post links |
-
- Senior Member
Daar is al een heleboel over geschreven, in het TMC gedeeltejorge 001 schreef: ...........Hoe zit het eigenlijk met de ontvangsten voor Belgie en omliggende landen
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Junior Member
Dank JW, ben al wegJW schreef:Daar is al een heleboel over geschreven, in het TMC gedeeltejorge 001 schreef: ...........Hoe zit het eigenlijk met de ontvangsten voor Belgie en omliggende landen
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Junior Member
tmc
Hoi,
heb het gelezen over de TMC, in Belgie ontvangt men momenteel één kanaal nl. radio 2, wordt aangegeven dat er ook een belgische TMC-locatietabel aanwezig moet zijn zodat de codes kunnen vertaald worden, en er worden nog steeds toestellen verkocht waarbij geen belgische locatietabel is geimplementeerd. Wat moet ik mij hierbij voorstellen over deze locatietabel en hoe zit het met de TMC 5010/01, kan deze de code's omzetten
heb het gelezen over de TMC, in Belgie ontvangt men momenteel één kanaal nl. radio 2, wordt aangegeven dat er ook een belgische TMC-locatietabel aanwezig moet zijn zodat de codes kunnen vertaald worden, en er worden nog steeds toestellen verkocht waarbij geen belgische locatietabel is geimplementeerd. Wat moet ik mij hierbij voorstellen over deze locatietabel en hoe zit het met de TMC 5010/01, kan deze de code's omzetten
Hide post links |
-
- Senior Member
Maak je met jouw 5010/01 maar geen zorgen, Radio2 in België wordt prima ontvangen en de TMC codes worden gedecodeerd. En, zoals je al gelezen zult hebben, die TIC-VL geeft uitstekende TMC, ik heb dat bij herhaling vastgesteld.
Uiteraard is het ook wat afhankelijk van de kaart die je gebruikt, op oude kaarten komen minder wegcodes voor dan op recente, en daarmee heb je met die nieuwste kaarten ook méér TMC info.
Groet,
JW
Uiteraard is het ook wat afhankelijk van de kaart die je gebruikt, op oude kaarten komen minder wegcodes voor dan op recente, en daarmee heb je met die nieuwste kaarten ook méér TMC info.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Junior Member
Dank je wel voor de informatie JW, bedankt!!JW schreef:Maak je met jouw 5010/01 maar geen zorgen, Radio2 in België wordt prima ontvangen en de TMC codes worden gedecodeerd. En, zoals je al gelezen zult hebben, die TIC-VL geeft uitstekende TMC, ik heb dat bij herhaling vastgesteld.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-