Toho_NL schreef:Die update CD (V4.9) is ervoor om de interne software bij te werken naar de laatste versie (zeg maar de laatste versie van Windows). Versie 4.9 is voor jouw systeem de laatste versie. Het voegt wat mogelijkheden toe en laat alles iets sneller verlopen (afhankelijk van welke versie je had). Deze CD hoef je maar 1 keer erop te zetten (en dus niet elke dag ofzo). De kaarten CD's moeten gewoon in je systeem gestopt worden (ze worden dus niet naar een harde schijf gekopiëerd ofzo). Je systeem vraagt nu om het invoegen van een kaarten CD en dus moet je de CD van de Benelux erin doen. Dan werkt je systeem gewoon.
Je kan inderdaad, zoals JW al zei, in je systeem opvragen welke SW en HW ID je hebt. Daaraan kan je zien welke software erop staat.
Is het zo wat duidelijker? Mocht je nog vragen hebben, laat het dan maar weten hiero.
Groetjes,
Toho_NL.
Ha Toho, dat was het antwoord waarop ik aan het wachten was, ik had al een vermoeden dat deze software niets te maken had met de wegenkaarten. Sorry voor de hoofdpijn die ik jullie bezorgd heb, een éénvoudig
antwoord voor jullie maar ook moeilijk omschreven door mijzelf
En...... het antwoord op de volgende vraag van de moderator, neen dit is geen kopietje van één of ander maar wel degelijk origineel, ik had de tekst iets anders geformuleerd, zodoende kwam ik aan het twijfelen
Ik heb een correct antwoord gekregen en voor mij mag deze forum gesloten worden. Jullie allen zijn hartelijk bedankt.GROETEN