Vakantiebestemming is niet te vinden

JW
Senior Member

Bericht door JW »

Gerritje schreef:JW,

Ze zeggen het helaas zelf dat ze Spanje nu voor 100% in de database hebben zitten!
Ik moet erbij zeggen dat "vollständig" net iets anders klinkt dan 100%

http://www.geo24.de/news/view/1.6.0.html#542
We laten ons dus straks blij verrassen :)

In dat verhaal staat dat de DB Q4/2005 een 100% (sorry, volständige) dekking geeft.
In het NT overview is dat 55% voor de DB van Q2/2005, en die hebben we op dit moment op onze 2005/06 C-IQ CD/DVD's.
Dus, of dat "helaas" nog van toepassing is zal moeten blijken als de volgende kaarten komen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WS
Senior Member

Bericht door WS »

JW schreef:
Want hoe dat nou zit met die namen in de DB, die wel op de kaart te vinden zijn, maar niet in de stratengids is me voorlopig nog niet duidelijk.
Ik dacht altijd dat er maar één DB is, en dat die relationeel is. Maar als ik dit zo lees lijkt het er op dat er meerdere DB's op de CD/DVD staan, waarbij de kaartpresentatie een eigen DB heeft, die los staat van de adressen-DB.
Wie begrijpt dat, of weet er wat meer van?

Groet,
JW
Hallo JW

Is het niet mogelijk dat dit komt door een "verkeerde" plaatsnaam.

Ik heb in Italië wel eens gezocht naar een straat in Sottomarina deze was niet te vinden.
bij het zoeken op alle straten bleek dat deze straat was onder gebracht onder de plaats Chioggia
wat dus eigenlijk ook de hoofdgemeente was.

Wanneer je dus een straat zoekt in een bepaalde plaats en deze niet kan vinden is het zoeken op alle straten een optie

Wanneer je een straat niet in de database ziet maar wel op de kaart kan je dit punt met het vizier markeren
en dan als bestemming kiezen
als je dan terug gaat naar het navigatiemenu is de plaats en straatnaam ingevuld en weet je onder welke plaats de straat valt.

groet
Willem
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo Willem,

Dat verschijnsel van een verkeerde plaatsnaam is ons bekend, daar hebben we al vaker mee te maken gehad :cry:
Net als met het zoeken op postcode, en dan blijkt de gezochte straat niet in dat gebied te liggen. Volgens de kaart welteverstaan, in werkelijkheid wel :wink:

Jouw tip om op straatnaam te zoeken is een goeie, op die manier heb ik wel eens een straat in een van de randgemeenten van Brussel gevonden. Wist ik veel dat die straat niet in Brussel lag :oops:
Maar wat me hier dan verbaasd is dat er op de kaart "Calle" staat, en in de lijst "Carrer", of omgekeerd...

Al met al ga ik toch ook eens in de auto zitten, en kijken of ik in Spanje die straten kan vinden. Met de Navteq 2005/06 DVD uiteraard. Mijn laatste TA heb ik uitgeleend, die moet ik eens terugvragen/halen :idea:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht