Ik kan helaas nergen zien op de behuizing van de Navigatie wat voor type ik precies heb. Ik wil graag software - update uitvoeren maar weet niet precies wat ik heb MS5000 of MS6000 of iets anders? KAn me iemand vertellen waar kan ik zoeken op de behuizing naar de type ??
In het scherm zie ik alleen dit info:
Serie Nummer : SY594 / 00B
HW - Nummer : 0110
SW - Nummer : 0690
Producie Week : 13
Producie maand: 01
Mijn scherm is MM 5000 / 00 en afstandsbedining RC 9773 / 00
Wie kan me vertellen wat voor navigatie TYPE ik precies heb?
-
- New Member
-
- Senior Member
Je hebt een MS5000, software is te updaten tot 7.6, je zult verschil merken.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hoi, Bedankt!!!
Ik heb nu binnen de Mo5076 is dit de juiste software? Ik heb het gedownload , ik weet nog niet zeker hoe moet ik updaten.
Ik heb nu binnen de Mo5076 is dit de juiste software? Ik heb het gedownload , ik weet nog niet zeker hoe moet ik updaten.
Hide post links |
-
- Senior Member
je hebt de goede, maar als je niet weet hoe of wat, begin er dan niet aan, als het verkeerd gaat tijdens updaten heb je een groot probleem
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
Ik ga het toch proberen , even lezen hoe het moet. Weer je nog een site waarop staat hoe en wat moet je doen ?
Hide post links |
Als je deze update netjes gekocht hebt staat er toch wel bij hoe dit moet ...
?
?
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb het nu ge-updateted. Ging alles vlekkeloos. CD erin ,auto starten 2 keer op OK drukken en alleen wachten tot ie klaar is. Ik moet zeggen dat naar mij gevoel nu het systeem wat sneller is geworden.
Ik weet nog niet hoe ik de postcode moet invoeren. Er staat een ZIP functie maar ik kan geen getallen kiezen
Wat ik nu pas heb ontdekt is dat men voor deze software-update moet betalen. Wat een belachelijke denkwijze van VDO. Alles toch een product koopt dan verwacht je ook de updates GRATIS zijn, je bent toch niet zelf schuldig dat ze fouten hebben gemaakt en dat je iets hebt gekocht van hun.
Ik weet nog niet hoe ik de postcode moet invoeren. Er staat een ZIP functie maar ik kan geen getallen kiezen
Wat ik nu pas heb ontdekt is dat men voor deze software-update moet betalen. Wat een belachelijke denkwijze van VDO. Alles toch een product koopt dan verwacht je ook de updates GRATIS zijn, je bent toch niet zelf schuldig dat ze fouten hebben gemaakt en dat je iets hebt gekocht van hun.
Hide post links |
-
- Senior Member
dan heb je ondanks onze tip errrrrrug veel mazzel gehad manneke......
je auto starten is niet echt DE procedure,
als je auto was stilgevallen had het flashen kunnen stoppen. en was je computer uitgevallen om mogelijk niet meer op te starten. een VDO reparatie geval zou het zijn geworden.
een service update kan wel 15 min duren. max.
normale procedure is, je ervan van gewissen dat je een goede accu hebt, indien ja, contact op stand 1 zetten niet twee...... het systeem opstarten naar navigatie, ok drukken en cdrom kaarten ejecten, en dan de M0 5076 erin.
het systeem zal dan automatisch nieuw opstarten met de bootcd( lees update cdrom) volg de aanwijzingen op het scherm.
wanneer de update geslaagd is krijgt men er een melding van. de update cdrom eject uit de navigatie computer nadat ok is gegeven,
de Kaart cdrom kan er weer in zodat de computer nu na opnieuw automatisch start gereed is voor gebruik.
het afwijken van deze procedure kan uw systeem terplekke naar de reparatie-balie of eeuwige jachtvelden helpen.
je auto starten is niet echt DE procedure,
als je auto was stilgevallen had het flashen kunnen stoppen. en was je computer uitgevallen om mogelijk niet meer op te starten. een VDO reparatie geval zou het zijn geworden.
een service update kan wel 15 min duren. max.
normale procedure is, je ervan van gewissen dat je een goede accu hebt, indien ja, contact op stand 1 zetten niet twee...... het systeem opstarten naar navigatie, ok drukken en cdrom kaarten ejecten, en dan de M0 5076 erin.
het systeem zal dan automatisch nieuw opstarten met de bootcd( lees update cdrom) volg de aanwijzingen op het scherm.
wanneer de update geslaagd is krijgt men er een melding van. de update cdrom eject uit de navigatie computer nadat ok is gegeven,
de Kaart cdrom kan er weer in zodat de computer nu na opnieuw automatisch start gereed is voor gebruik.
het afwijken van deze procedure kan uw systeem terplekke naar de reparatie-balie of eeuwige jachtvelden helpen.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 464