Hey hallo allemaal,
Gisteren was ik mijn nieuwe auto aan het poetsen toen ik opeens op iets onder de bestuurders-stoel stoote... Wat blijkt, de vorige eigenaar was in het bezit van een philips carin systeem en had de cd-unit en de gps antenne lekker laten zitten (aangesloten/werkend). Mooi meegenomen dus..
Maar nu...
Ik ben een absolute leek wat vdo/philips systemen betreft. Ik navigeer via een mio168 met Tom Tom.. maar dit systeem vind ik ook wel interessant en ook zonde om zomaar te laten zitten. Ook ligt er een cd-wisselaar van philips in de kofferbak.. Maar de radio is vervangen door een pioneer
Verder heb ik nog een vreemd kastje gevonden onder het dashbord.. Iemand een idee? (foto)
Nu heb ik een aantal vragen;
- Kan iemand mij adhv de bijgevoegde foto´s welk systeem ik heb (staat geen type nummer op).
- Wat nodig heb buiten het scherm & afstandbediening (uitgaande dat alle kabels nog aanwezig zijn)
- Welk scherm ik kan gebruiken (ieder type Carin scherm?)
- Waar dient het vreemde kastje voor... Ex-stinger of v/d Carin?
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!
Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!
Sjer
Foto´s
De unit
GPS-Antenne
Onbekende kastje
(p.s. onbekende kastje heeft drie aansluitingen; 12V DC , SPEAKER & HOLDER (bij holder gaat een soort van PC-COM kabel in)
THNX!
Philips Carin verassing! Maar hoe verder???
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo,
Je hebt inderdaad een Philips Carin. Maar welk type? Da's niet zomaar te zeggen.
De computer kan bij een 520/522 horen, met een kleurenscherm dus. Maar het kan ook van een Carin 420/440 zijn, die hoort bij de radio 759/959.
Kijk eens goed naar die computer, daar moet iets op staan van 22SY586 of 587, die behoort bij de Carin 520/522. Als er 22SY581 of 582 op staat is het de computer van de 420/440.
Dat tweede plaatje laat de GPS antenne zien, die moet via het kabeltje naar de aansluiting op de computer voeren.