Op straffe van....., want ik heb hier met kenner(s)/gebruiker(s) te maken
Op pagina 158 van het MR 6000 manual staat: Als u een achteruitrij-camera en TV-tuner tegelijkertijd op het apparaat wilt aansluiten moet u de camera op de CCD-ingang van de MR 6000 aansluiten.
Op pagina 171 staat vervolgens: Aansluiting op het navigatiesysteem:
Voor het aansluiten van een VDO Dayton navigatiesysteem moet de bus voor de systeemuitbreiding (CCD/NAVI) en de RGB-bus van het basisapparaat (MR6000) worden gebruikt. Zie pag 170 en 172.
Bij het aansluiten van een navigatiesysteem kan geen CCD-camera worden aangesloten.
Ik lees hier dan ook uit dat je geen camera kunt gebruiken als er een Navi aangesloten is. Nergens lees ik dat de camera alsnog op de TV tuner kan worden aangesloten.
Vergis ik me daarin?
In het Manual van de VRX613 wordt op pagina 315 gesproken over het aansluiten van een VTR op de Tuner TTX7520z mbv de kabel CCA-389. Met die VTR wordt dan een videorecorder bedoeld, zie pagina 282-283.
Bedoel je dat je dát aansluitpunt wilt gebruiken voor de achteruitrij-camera? En als dat dan zo is, hoe zorg je er dan voor dat die gaat werken als je de auto in z'n achteruit zet?
Groet,
JW