Hallo.
Ik heb een 4200 en had alleen Duits en engelse taal op het scherm ,er stonden meer landstalen maar Duits en
engels, ik kon alleen maar tussen deze twee kiezen , toen heb ik hem toch op het zeg maar gespikkelde Nederland
gezet en ik heb toen de OK knop vast gehouden en na ongeveer 1 minuut had ik Nederlandse taal , maar ik heb
mijn 4200 daarna ge-upload dus ik weet niet of het nu nog lukt.
gr.proffie
VDO Dayton MS4200 - taal veranderen
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Wat je hier vertelt lijkt nog het meest op toveren maar het verhaal raakt kant noch wal.
Zonder de CD met systeemsoftware te gebruiken kun je de taal niet veranderen. Jij kennelijk wel.
Wat bedoel je eigenlijk met "mijn 4200 ge-upload"
Zonder de CD met systeemsoftware te gebruiken kun je de taal niet veranderen. Jij kennelijk wel.
Wat bedoel je eigenlijk met "mijn 4200 ge-upload"
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
4200
Hallo Gerrit.
Ja sorry hoor ,maar ik kreeg deze informatie van iemand toen de 4200 pas had ik helemaal geen verstand van deze
app. maar het ging wel ( zeker geluk gehad) maar op het scherm stond toen alle landen met spikkeltjes er omheen
ook bij Nederland (Duitsland en Engeland niet)die twee talen kon ik alleen kiezen, ik heb de cursor op Nederland
gezet de OK knop vastgehouden en ik had Nederland maar ik heb mijn 4200 ge update(sorry, niet ge upload) dus ik
weet niet of het nu weer kan ? nogmaals sorry, maar al komt het ongeloofwaardig over ik wilde het toch even
melde , ik wil jullie niet tegen de haren instrijken want ik heb veel aan jullie kennis van zaken dus dat zou dom van
mij zijn.
hopende op nog veel antwoord op mijn vragen.
m.vr.gr.Henk.
Ja sorry hoor ,maar ik kreeg deze informatie van iemand toen de 4200 pas had ik helemaal geen verstand van deze
app. maar het ging wel ( zeker geluk gehad) maar op het scherm stond toen alle landen met spikkeltjes er omheen
ook bij Nederland (Duitsland en Engeland niet)die twee talen kon ik alleen kiezen, ik heb de cursor op Nederland
gezet de OK knop vastgehouden en ik had Nederland maar ik heb mijn 4200 ge update(sorry, niet ge upload) dus ik
weet niet of het nu weer kan ? nogmaals sorry, maar al komt het ongeloofwaardig over ik wilde het toch even
melde , ik wil jullie niet tegen de haren instrijken want ik heb veel aan jullie kennis van zaken dus dat zou dom van
mij zijn.
hopende op nog veel antwoord op mijn vragen.
m.vr.gr.Henk.
ik wil de route zien
Hide post links |
-
- Senior Member
Bij dez apparatuur heb je altijd de keuze uit 2 talen: Engels en een andere.
Deze kun je alleen veranderen als de CD met systeemsoftware is geladen en nu vermoed ik, je verhaal doorspittend, dat deze in je 4200 heeft gezeten. Zo niet dan kun je geen taal veranderen naar één die nog niet geladen is.
Deze kun je alleen veranderen als de CD met systeemsoftware is geladen en nu vermoed ik, je verhaal doorspittend, dat deze in je 4200 heeft gezeten. Zo niet dan kun je geen taal veranderen naar één die nog niet geladen is.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Junior Member
4200
hij navigeerde wel maar alleen duits en engels , dus hij was helemaal oke, maar ik had geen taal cd dus kon ik het
op deze manier die ik omschreven hebt wel nederlandse taal krijgen DUS zal het wel een toeval treffer zijn??????
op deze manier die ik omschreven hebt wel nederlandse taal krijgen DUS zal het wel een toeval treffer zijn??????
ik wil de route zien
Hide post links |
-
- Senior Member
Heb je duits gehoord bij de begeleiding of zag je het alleen maar staan in het scherm.
Je zegt zelf dat je de 4200 geupdate hebt. Wel dat kan uitsluitend met een CD met daarop de systeemsoftware en daarop staan ook de talen.
Je zegt zelf dat je de 4200 geupdate hebt. Wel dat kan uitsluitend met een CD met daarop de systeemsoftware en daarop staan ook de talen.
Hide post links |
-
- Junior Member
4200
ik had een 4200 gekocht aangesloten software cd er in klaar toen kon ik alleen de duitse en engelse taal krijgen
maar geen nederladse taal daar had je een taal cd voor nodig om de nederlandse taal in te voeren die cd had ik niet
toen hoorden ik dat het ook op de manier ging zoals ik omschreven hebt, dus toen kon ik wel de nederlandse taal invoeren .
en na ongeveer 2 jaar heb ik mijn 4200 ge-update en ik weet niet of dat nu na de update het nog kan ,begrijp je?
maar geen nederladse taal daar had je een taal cd voor nodig om de nederlandse taal in te voeren die cd had ik niet
toen hoorden ik dat het ook op de manier ging zoals ik omschreven hebt, dus toen kon ik wel de nederlandse taal invoeren .
en na ongeveer 2 jaar heb ik mijn 4200 ge-update en ik weet niet of dat nu na de update het nog kan ,begrijp je?
ik wil de route zien
Hide post links |
-
- Senior Member
Precies zoal ik al beschreef. Die CD met systeemsoftware bevat ook alle talen. Zonder die systeem-CD een taal veranderen gaat echt niet. Er wordt in sommige documenten wel eens iets gezegd over een talen cd maar dat is dus alleen maar zeer verwarrend. Bij VDO-Dayton is dat één en dezelfde als de Systeem CD
Als je meteen bij je eerste bericht duidelijk had omschreven wat je had gedaan en hoe of waarmee dan hadden we deze hele discussie niet hoeven voeren. Ik hoop dat je dat nu zelf ook wel inziet.
Maar dat doet niets af aan het feit dat je nu nederlands kunt navigeren.
Als je meteen bij je eerste bericht duidelijk had omschreven wat je had gedaan en hoe of waarmee dan hadden we deze hele discussie niet hoeven voeren. Ik hoop dat je dat nu zelf ook wel inziet.
Maar dat doet niets af aan het feit dat je nu nederlands kunt navigeren.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-