Tja, zoals al een beetje aangegeven wist de inbouwer het natuurlijk VEEEEEL beter dan ik. Achteruit was niet nodig, deden ze nooit, VDO had zelfs instructies gegeven om niet aan te sluiten om storingen te voorkomen.
Ik volhouden dat het moest, na ja mijn keus dan... bleek vervolgens het achteruit signaal niet op plek 31 te zitten op het zekeringenbord. Tja hij kon wel gaan zoeken maar dat zou wel eventijd kosten volgens de inbouwer. Dus ik heb hem bedankt en dus alleen de tacho aan laten sluiten. Achteruit moet ik nog zelf doen. Als iemand weet waar die te vinden is op een Octacia II 1.9TDI dan hoor ik het graag. Ik zoek ondertussen even
Verder is het inbouwen nu klaar, antenne mooi onder het dashboard (thx Higgy) op een stalen balk geplakt (niet volgens de instructie maar werkt perfect
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
) De navi is perfect gecalibreerd inmiddels. Ik heb hem ook even gefopt door halverwege 2 straten te stoppen, achteruit te rijden en dan de eerste straat in te rijden en inderdaad denkt hij dan dat ie een straat verder is... maar nee achteruit aansluiten blijft overbodig
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)