m.vr.gr. proffie
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hallo Henk,proffie schreef:Hallo JW.
Je hebt wel gelijk ,maar ik dacht dat je gewoon kon navigeren zonder CIQ daarom had ik mijn zoon dit toestel
aangeraden en nu moet hij CIQ nemen wat hem extra geld kost (door mijn toedoen)begrijp je en ik bracht mijn cd
wisselaar weg voor rep. 105 euro terwijl hij misschien maar 60 uur gespeeld had, dan denk ik die tegenwoordige
rommel vroeger ging alles met relais, ging nooit stuk tegenwoordig met die microprosessor`s als je nu iets koopt
kan je het bij de toonbank al gelijk weer afgeven voor rep.en dan die service van siemens zegt ze ik zal u
doorverbinden nou alleen een zoemtoon nog 4x gebeld niks joh 0900 nr kassa siemens ik weet niet wat z`n CIQ
abon. kost maar dat zal niet mis zijn denk ik, ik hoor mijn zoon al zeggen mijn pa met zijn goede raad,maar
in ieder geval hartstikke bedankt voor jullie raad en adviezen ....(en gene het adres is GEWELDIG ik heb hem ook een fooitje gegeven) ik hoop dat jullie mij als het nodig is weer helpen ?en misschien tot horen`s jullie zijn GROOTS!!!!!!!!!!!
M.vr.gr.Henk.
Dat valt dus nogal mee, denk ik zo. Want bedenk je dat gewone legale (!) CD's méér kosten, lees daarover dan ook nog eens die posting van ToHo waarnaar ik al eerder verwees.3) Bepaal wat voor soort abonnement je wilt hebben. Het goedkoopst en aantrekkelijkst is een tweejaars abo te nemen voor de Benelux, dat kost je € 159,- voor die twee jaar. Daarbij krijg je dan gratis nieuwe CD's geleverd.
Je kunt ook een ongelimiteerde vrijschakeling nemen, dat kost € 169,- voor de Benelux, dan krijg je echter géén nieuwe CD's tussendoor.
4) Bel met C-IQ, 00 800 99 33 33 33 (via het vaste net, da's gratis, via je mobiel kost het wel geld en zelfs tamelijk veel!!), en sluit een abonnement af. Daarbij moet je de toestelcode opgeven.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Uiteraard, da's me bekend. Als je dat nu geactiveerd hebt kun je tot morgenavond 12 uur je systeem gebruiken, dan is het voorbijproffie schreef:Hallo JW.
Bedankt nu weet ik heel veel meer , al hoewel ik het wel omslachtig vindt vrijstellen ect ect bij mijn 4200 heb ik dat
allemaal niet ik navigeer vanaf mijn huis naar het dorpje in Oostenrijk en ik ben klaar zonder gedoe maar bedankt ik
ga morgen vdo/ siemens bellen?oja, ik ben aanhet zoeken geweest en nu kwam ik in preview en toen stond op het scherm dat ik 2 dagen gratis kan navigeren ???? en hij werkt prima wist jij daar iets van?
m.vr.gr.Henk.
Hide post links |
Ik weet dat deze reparateur goed is en ben blij dat jij die ervaring nu ook hebt. In het kader van de rest van de discussie zou ik willen zeggen, denk toch maar eens goed na of je niet een content (vrijschakeling) van de Benelux neemt. Kost naar verhouding veel minder dan ieder jaar nieuwe cd's kopen. Voordeel je bent altijd Up-To-Date met het kaartmateriaal en laten we nou eerlijk zijn: hoeveel maal per jaar ben jij buiten de Benelux? Voor die paar keer loont het nmm de moeite met C-IQ te blijven rijden en, indien nodig, gewoon op het moment dat je het nodig hebt het betreffende land laten vrijschakelen voor een paar weken. Alles bij elkaar bespaar je uiteindelijk toch wel een hoop geld.proffie schreef:Hallo JW.
...(en gene het adres is GEWELDIG ik heb hem ook een fooitje gegeven) ik hoop dat jullie mij als het nodig is weer helpen ?en misschien tot horen`s jullie zijn GROOTS!!!!!!!!!!!
M.vr.gr.Henk.
Hide post links |