wat is de beste plaats voor mijn GPS antenne te plaatsen ik heb een travel pilot DX-N
moet deze zichtbaar geplaatst worden ik bedoel dan moet ze vrij naar boven naar de lucht richten of mag ze verborgen zitten onder eventueel de tableau van de voorruit
Beste plaats voor GPS-antenne met Blaupunkt DX-N
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo,
Je GPS antenne moet de kans krijgen de satellieten te "zien". Dat kan hij alleen als er geen afschermingen zitten boven de GPS antenne die metaal bevatten, dus ook geen gemetalliseerde warmtewerende voorruit zoals met name veel franse auto's deze tegenwoordig hebben.
Bedenk daarbij dat er zo'n 12 satellieten boven de horizon zitten, in alle richtingen. Alles wat je afschermt kan niet ontvangen worden, dus...
Of jouw "tableau van de voorruit" daaraan voldoet weet ik niet, ik weet nl niet wat je daarmee bedoelt. Is dat de paravan die bij veel auto's tussen de voorruit en de motorkap zit? En is deze dan van kunststof? Of bedoel je wat anders?
En over welke auto heb je het hier?
Groet,
JW
Je GPS antenne moet de kans krijgen de satellieten te "zien". Dat kan hij alleen als er geen afschermingen zitten boven de GPS antenne die metaal bevatten, dus ook geen gemetalliseerde warmtewerende voorruit zoals met name veel franse auto's deze tegenwoordig hebben.
Bedenk daarbij dat er zo'n 12 satellieten boven de horizon zitten, in alle richtingen. Alles wat je afschermt kan niet ontvangen worden, dus...
Of jouw "tableau van de voorruit" daaraan voldoet weet ik niet, ik weet nl niet wat je daarmee bedoelt. Is dat de paravan die bij veel auto's tussen de voorruit en de motorkap zit? En is deze dan van kunststof? Of bedoel je wat anders?
En over welke auto heb je het hier?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 688