Ik ben in het bezit van een VDO 4200 RS en heb vanaf het begin veel problemen gehad met het systeem. Het 3e systeem dat in mijn auto is geplaatst werkte wel goed. Ter compensatie van 12 maanden doffe ellende kreeg ik van VDO 12 maanden Europa gratis. Dit is inmiddels afgelopen en moet nu terug naar mijn oude cd-'s die ik bij de aanschaf van het systeem heb gekregen. Aangezien ik deze niet meer heb, krijg ik nu opnieuw een cd opgestuurd. Dit opsturen laat lang op zich wachten. Verder gaan met de "nieuwere "cd-'s kan volgens VDO niet (of ik moet weer betalen). Ja, ja, voor niets gaat de zon op.
Ik zal de volgende keer niet weer een systeem kopen van VDO (kan ook de cd / dvd-'s niet tussen onze auto's wisselen ( of ik moet weer betalen).
Wat mij betreft grijpt Brussel eens een keer en gaan we terug naar een systeem waar je iets koopt en daarna vrij kunt doen en laten wat je wilt.
Collega's zijn inmiddels begonnen om mailtjes richting Brussel te sturen.
Wat ik graag wil weten wat jullie er van vinden dat je na de aanschaf van een systeem geen keuze vrijheid hebt met het wisselen van cd / dvd-'s.
In afwachting op jullie reactie,
Henk
Einde in zicht van C-IQ???? (Europa grijp in!!!!!)
-
- New Member
-
- Senior Member
Met de beste wensen voor 2006
Immers, bij de aanschaf van je Navi had je gewoon kunnen kiezen voor een unlimited vrijschakeleing voor Europa en had je kuunen navigeren zolang je wilt.
Wil je nieuwere kaarten dan kun je net als bij elk ander systeem deze kopen door een nieuwe unlimited versie aan te schaffen of elke andere wens die je maar hebt.
Dus alvorens Brussel te gaan bestoken met onzinnige klachten, lees nog eens even na op dit of andere fora wat de geneugten en onhebbelijkheden van C/IQ zijn alvorens je op een heilloze actie te storten en je daar in Brussel volkomen belachelijk te maken.
Ik kan me reactie wel voorstellen maar de zaak ligt iets genuanceerder dan in jouw noodkreet die mijns inziens vooral neer komt op een te gering inzicht in de C/IQ materie.terug naar een systeem waar je iets koopt en daarna vrij kunt doen en laten wat je wilt
Immers, bij de aanschaf van je Navi had je gewoon kunnen kiezen voor een unlimited vrijschakeleing voor Europa en had je kuunen navigeren zolang je wilt.
Wil je nieuwere kaarten dan kun je net als bij elk ander systeem deze kopen door een nieuwe unlimited versie aan te schaffen of elke andere wens die je maar hebt.
Dus alvorens Brussel te gaan bestoken met onzinnige klachten, lees nog eens even na op dit of andere fora wat de geneugten en onhebbelijkheden van C/IQ zijn alvorens je op een heilloze actie te storten en je daar in Brussel volkomen belachelijk te maken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Inderdaad, de beste wensen voor 2006
Uiteraard sluit ik me bij Gerritje's reactie aan, bezint eer gij begint.
Niemand heeft HenkT verplicht dit systeem aan te schaffen, en al helemaal niet om z'n oorspronkelijke CD's zoek te maken
HenkT gaat voorbij aan het primaire doel van C-IQ: eindelijk een eind te maken aan pure diefstal. Want dat is het gebruik maken van "veiligheidskopiën" zoals ze overal rondzwerven, onze Oosterburen noemen ze dan ook liever "Raubkopiën".
Siemens-VDO is met C-IQ is hiermee de eerste, er zullen ongetwijfeld anderen volgen met vergelijkbare concepten. En dat tegen een zeer schappelijke prijs, niemand kan daar aan tippen als je de legale weg volgt.
Ik wens HenkT veel succes in z'n "Don Quichotte tocht"
Groet,
JW
Uiteraard sluit ik me bij Gerritje's reactie aan, bezint eer gij begint.
Niemand heeft HenkT verplicht dit systeem aan te schaffen, en al helemaal niet om z'n oorspronkelijke CD's zoek te maken
Hij kreeg dus gratis 12 maanden vrijschakeling, en realiseerde zich niet dat die twaalf maanden ook een keer afliepen.......Dit is inmiddels afgelopen en moet nu terug naar mijn oude cd-'s die ik bij de aanschaf van het systeem heb gekregen. Aangezien ik deze niet meer heb....
HenkT gaat voorbij aan het primaire doel van C-IQ: eindelijk een eind te maken aan pure diefstal. Want dat is het gebruik maken van "veiligheidskopiën" zoals ze overal rondzwerven, onze Oosterburen noemen ze dan ook liever "Raubkopiën".
Siemens-VDO is met C-IQ is hiermee de eerste, er zullen ongetwijfeld anderen volgen met vergelijkbare concepten. En dat tegen een zeer schappelijke prijs, niemand kan daar aan tippen als je de legale weg volgt.
Ik wens HenkT veel succes in z'n "Don Quichotte tocht"
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 805