Wat schetst mijn verbazing. Er ligt een brief van C-IQ met een activeringscode tbv Oost-Europa.
"Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat we een fout hebben gemaakt bij de productie van de huidige versie kaarten van C-IQ. Daardoor kunt u momenteel geen gebruik maken van de kaart voor Oost-Europa. Wij betreuren dit ten zeerste en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan".
Dan volgt de code en de instructie hoe deze in te voeren in mijn systeem.
Verder ook nog, dan weten we het vast dat we nog ruim de tijd hebben voor nieuwe updates V :
"In de lente/zomer van 2006 is het overigens zover: Dan sturen wij u als C-IQ klant weer een bijgewerkte versie van het Navteq Europa-pakket toe."
Toch nieuwsgierig de code ingevoerd, daar we die in september als per telefoon had gehad:
Ik krijg er ineens heel veel C-IQ onderdelen (dubbel) erbij. Waaronder achter ieder land de melding Europe CD
Verder als einddatum de datum conform contract.
Frits de Laar
Activering Europa CD
-
- Moderator
Activering Europa CD
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Frits,
Die brief lag vanmorgen ook bij mij op de mat...
Ik heb de code nog niet ingevoerd omdat ik nog wat aan het experimenteren ben met de MRE-CD code. En dan moet ik de drie landen die nu vrijgegeven worden, Polen, Hongarije en Slovenië even "grijs" houden
Interessant is ook te lezen: "Zorg ervoor dat uw navigatiesysteem verbinding kan maken met de satelliet (GPS-ontvangst). Dus wanneer uw auto bijvoorbeeld in de garage staat, rijd deze dan naar buiten."
Logisch, alleen zó kan de datum en tijd vastgesteld worden, ik was het nog niet eerder tegengekomen. Of heb ik wat gemist?
Groet,
JW
Die brief lag vanmorgen ook bij mij op de mat...
Ik heb de code nog niet ingevoerd omdat ik nog wat aan het experimenteren ben met de MRE-CD code. En dan moet ik de drie landen die nu vrijgegeven worden, Polen, Hongarije en Slovenië even "grijs" houden
Interessant is ook te lezen: "Zorg ervoor dat uw navigatiesysteem verbinding kan maken met de satelliet (GPS-ontvangst). Dus wanneer uw auto bijvoorbeeld in de garage staat, rijd deze dan naar buiten."
Logisch, alleen zó kan de datum en tijd vastgesteld worden, ik was het nog niet eerder tegengekomen. Of heb ik wat gemist?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 804