Nu heb ik eens een keer een vraag.
Vandaag een MS5100 in een Opel Combo gebouwd van 2000.
Op diverse sites pulsinformatie bekeken en overal werd aangegeven de blauw/rode draad te nemen op de motorcomputer in de voetenruimte van de bijrijder. Daar zitten niet zo gek veel draden en inderdaad ook een blauw/rode.
Je raad het al, motor uit: puls is 0. stationair puls is bijna 300 en bij een klein beetje gas geven loopt deze op tot over de 800 waarna je ook de pijl op de kaart in een paar seconden richting Belgie ziet gaan.
Op de radiostekker zit geen blauw/rode draad.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen aangezien de Opel dealer maandag pas weer van de partij is.
Met vriendelijke groet,
Eddie.
Opel Combo puls draad
-
- Average Member
- Berichten: 74
- Lid geworden op: 06 nov 2004 19:51
Opel Combo puls draad
Land Rover, VDO: PC5100, MT5010/01, MA1410, MI2200, MM5600/40, MM5000/01, MG5000/5100, TV5100, DV6100, MA6200, rearcam, RST5400, WT5100, WH5100, RCS5100 en CD4203 met PA4600/PA4400, CHM604-MP3, CA1301 en CA1314.
Opel: PC5100, MM5000/01, MT5010/01, MG5000
Opel: PC5100, MM5000/01, MT5010/01, MG5000
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 74
- Lid geworden op: 06 nov 2004 19:51
Nou heb het gevonden hoor.
De originele radiostekker zit erg diep, daar moet je even de halve middenconsole voor verwijderen. Er bleken dus twee verloopstekkers aanwezig te zijn. Op de originele stekker zaten twee blauw/rode draden, een dikke zoals ook op de computer zat en nog een vrij dun exemplaar.
Deze geprobeerd en dit bleek inderdaad de puls te zijn. De boel gecalibreerd en het werkt goed. Geeft flink wat pulsen af zo'n Opeltje.
Bij stapvoets rijden zit je al op dik 80 pulsen. In mijn eigen auto haal ik die 80 geeneens.
De blauw/rode draad op de motorcomputer zoals aangegeven op de diverse pulssites is dus niet de juiste.
Gr. Eddie.
De originele radiostekker zit erg diep, daar moet je even de halve middenconsole voor verwijderen. Er bleken dus twee verloopstekkers aanwezig te zijn. Op de originele stekker zaten twee blauw/rode draden, een dikke zoals ook op de computer zat en nog een vrij dun exemplaar.
Deze geprobeerd en dit bleek inderdaad de puls te zijn. De boel gecalibreerd en het werkt goed. Geeft flink wat pulsen af zo'n Opeltje.
Bij stapvoets rijden zit je al op dik 80 pulsen. In mijn eigen auto haal ik die 80 geeneens.
De blauw/rode draad op de motorcomputer zoals aangegeven op de diverse pulssites is dus niet de juiste.
Gr. Eddie.
Land Rover, VDO: PC5100, MT5010/01, MA1410, MI2200, MM5600/40, MM5000/01, MG5000/5100, TV5100, DV6100, MA6200, rearcam, RST5400, WT5100, WH5100, RCS5100 en CD4203 met PA4600/PA4400, CHM604-MP3, CA1301 en CA1314.
Opel: PC5100, MM5000/01, MT5010/01, MG5000
Opel: PC5100, MM5000/01, MT5010/01, MG5000
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Eddie,
Da's mooi, weer wat opgestoken
Bedankt voor de terugkoppeling, en veel Naviplezier met je 5100 in de Combo
Groet,
JW
Da's mooi, weer wat opgestoken
Bedankt voor de terugkoppeling, en veel Naviplezier met je 5100 in de Combo
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 511
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1869
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 770
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 270
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 601
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1338
-
-
Navi 950 in Opel mokka vervangen door Android systeem
door Niekdelfgou » 18 jun 2017 22:26 » in Opel -
Reacties: 0
Weergaves: 2280
-